Gjest Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Nei orker ikke styre med de pillene for da blir det bare surr. Det er ikke vondt det lille stikket Jeg begynte å komme meg ovenpå igjen. Så skjer det noe og det er påan igjen. Så det er ikke en gang sikkert det er pms, men pf. Noen ganger, som nå, tviler jeg. Og da vil jo ikke ssri virke uansett. Kanskje det er derfor Efxor ikke virker også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg begynte å komme meg ovenpå igjen. Så skjer det noe og det er påan igjen. Så det er ikke en gang sikkert det er pms, men pf. Noen ganger, som nå, tviler jeg. Og da vil jo ikke ssri virke uansett. Kanskje det er derfor Efxor ikke virker også. Nei ikke godt å si hva det er 0 Siter
Gjest Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Nei ikke godt å si hva det er Sikkert begge deler. 0 Siter
Gjest Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Er det slik at når det er en kombinasjon av pms og pf (at pf forsterkes i slike perioder), at ssri mister sin effekt? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg vet at SSRI hjelper mange med pms. Hvilket SSRI vil du anbefale ved pms og hvor stor dose? Jeg vil ta dette opp med fastlegen min. Takk for evr svar. Dette blir bare min personlige erfaring og det er sikkert individuelt. Jeg brukte cipralex en periode og det hjalp meg i pms-perioden også. Jeg sluttet med dem for et par måneder siden, da jeg ikke hadde bruk for dem lenger. Kjenner i pms-perioden at jeg savner dem, men det varer bare en 3-4-5 dager, så er det over. Du tar jo så mye forskjellig allerede, så er det lurt av deg å kjøre på med enda mer når det bare er snakk om noen dager i måneden? 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Dette blir bare min personlige erfaring og det er sikkert individuelt. Jeg brukte cipralex en periode og det hjalp meg i pms-perioden også. Jeg sluttet med dem for et par måneder siden, da jeg ikke hadde bruk for dem lenger. Kjenner i pms-perioden at jeg savner dem, men det varer bare en 3-4-5 dager, så er det over. Du tar jo så mye forskjellig allerede, så er det lurt av deg å kjøre på med enda mer når det bare er snakk om noen dager i måneden? Jeg vet ikke. Det var mye derfor jeg stilte dette spørsmålet 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Jeg vet ikke. Det var mye derfor jeg stilte dette spørsmålet Jeg har en mistanke om at ssri ikke virker på meg pga pf. At det er dette som forsterker disse plagene. Så jeg ser ikke noen hensikt å kjøre på med mer. Takk for at du delte din erfaring, Nht 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.