Gjest Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Hei, jeg er en mann på 25 år. Jobber som utvikler innen for et stort IT selskap. Jeg har asperger, jeg har altid klart å ha et VELDIG bra fokus når jeg jobber (langt over "normalen"). Men på grunn av ting som har hent i livet på privaten mister jeg i det siste fokus .. og sitter putselig å sørfer på nettet på helt random ting uten at jeg egentlig tenker over hvorfor.... Dette går veldig ut over min produktivitet!! Defor har jeg kommet frem til å lage meg et data program som gir meg en varsling for å "hente meg inn igjen" med intervall. Men jeg har 3 spørsmål: -Hvor lang intervall bør jeg ha? -Bør jeg belønne meg selv med poeng f.esk ? -Bør det stå motiverende ting på boksen som hopper opp på sjermen ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 1. Intervallet må tilpasses din observasjon om hvor ofte du "faller ut". Det må kunne endres ved bedring/forverring. 2. Ja, men her er det vel best med færrest mulige poeng? Dvs færrest mulige påminninger nødvendig. 3. Ja, absolutt. Positive setninger er bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Hei! Takk for svar. ??? Anonymous poster hash: b34bf...134 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 ??? Anonymous poster hash: b34bf...134 Hun har asperger selv og satte pris på denne tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.