Caylee Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg blir mer og mer deprimert. Religion har hjulpet meg til nå.. men så kommer tankene.. Er jeg en profet, en frelser? Er min verden (den virkelige verden) rett? Må jeg dø? Jeg har de siste ukene fortrengt den verden fullestendig og vært så glad og normal (innerst inne ikke). Kan selfølgelig ikke unngå den verden.. Bildene i hodet har jeg dritet i, men nå klarer jeg ikke lenger. Tenk om de faktisk lider? De sier det ialfall.. Det er helt sykt å tro man er profet. Jeg vet. Men tenk om jeg seriøst er det? Dette er helt sykt men samtidig tror jeg på det. Og når jeg spør Gud så svarer han ja.
ISW Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Hvis du snakker med Gud og han svarer, du tror du er en profet, at du må dø og at du kan snakke med de døde, så er det noe ganske behandlingstrengende inni bildet tror jeg. Jeg ville tatt kontakt med lege og diskutert ny innleggelse (frivillig). Du skrev deg kanskje ut litt i overkant raskt? Det blir nok triveligere der hvis det er frivillig.
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg blir mer og mer deprimert. Religion har hjulpet meg til nå.. men så kommer tankene.. Er jeg en profet, en frelser? Er min verden (den virkelige verden) rett? Må jeg dø? Jeg har de siste ukene fortrengt den verden fullestendig og vært så glad og normal (innerst inne ikke). Kan selfølgelig ikke unngå den verden.. Bildene i hodet har jeg dritet i, men nå klarer jeg ikke lenger. Tenk om de faktisk lider? De sier det ialfall.. Det er helt sykt å tro man er profet. Jeg vet. Men tenk om jeg seriøst er det? Dette er helt sykt men samtidig tror jeg på det. Og når jeg spør Gud så svarer han ja. Tar du medisiner nå og hvis hjelper det ikke da?
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Tar du medisiner nå og hvis hjelper det ikke da? Medsiner hjelper ikke. Men jaja.. what ever hodet mitt er fucka. eller verre.. det er sant det jeg tror
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Medsiner hjelper ikke. Men jaja.. what ever hodet mitt er fucka. eller verre.. det er sant det jeg tror Forstår at du tror det er sant, du må jo ta dette opp med legen.
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Forstår at du tror det er sant, du må jo ta dette opp med legen. Aldri i livet. Hun vil tro jeg er dårlig igjen. Noe som kanskje betyr = innleggelse på nytt = noe jeg IKKE vil. Har netopp kommet ut, vil aldri inn der igjen. Så best å spille normal. En person som er glad, ikke tror på den virkelige verden og går på skole
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Aldri i livet. Hun vil tro jeg er dårlig igjen. Noe som kanskje betyr = innleggelse på nytt = noe jeg IKKE vil. Har netopp kommet ut, vil aldri inn der igjen. Så best å spille normal. En person som er glad, ikke tror på den virkelige verden og går på skole Men du er jo dårlig kjære deg...
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Men du er jo dårlig kjære deg... Det gjør ingenting. Jeg overlever. Det gjør jeg alltid. Tror jeg skal ta meg en tur i skogen i morgen. Jeg ser på øynene at de syns det er greit. Da blir det vist ingen skole, men hva gjør vel det når alt egentlig går til helvete?
frosken Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg blir mer og mer deprimert. Religion har hjulpet meg til nå.. men så kommer tankene.. Er jeg en profet, en frelser? Er min verden (den virkelige verden) rett? Må jeg dø? Jeg har de siste ukene fortrengt den verden fullestendig og vært så glad og normal (innerst inne ikke). Kan selfølgelig ikke unngå den verden.. Bildene i hodet har jeg dritet i, men nå klarer jeg ikke lenger. Tenk om de faktisk lider? De sier det ialfall.. Det er helt sykt å tro man er profet. Jeg vet. Men tenk om jeg seriøst er det? Dette er helt sykt men samtidig tror jeg på det. Og når jeg spør Gud så svarer han ja. Hva vil du med å skrive dette innlegget? Hva slags respons ønsker du?
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Faen i helvete. Jeg er grunnen til at folk lider. Jeg bare så på i mitt parallele liv. Jeg skriver det her for har ingen andre å si det til. kan ikke si det til avdelingen, ikke foreldrene mine, ikke vennene mine
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Hva vil du med å skrive dette innlegget? Hva slags respons ønsker du? Jeg ønsker ikke noe respons må bare få det ut et sted. Har ingen andre å si det til.
frosken Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg ville tatt kontakt med lege og diskutert ny innleggelse (frivillig). Du skrev deg kanskje ut litt i overkant raskt? Det blir nok triveligere der hvis det er frivillig. Hvorfor antar du at frivillige innleggelser innebærer at sykehuset er et mer trivelig sted enn ved tvangsinnleggelser? Jeg vil anta at dette kan være både og. Kanskje vil det oppleves bra å vite at man kan skrive seg ut når man vil og at man ikke kan medisineres med tvang. Samtidig vil det som regel bli tolerert mye mindre fra avdelingens side ved en frivillig innleggelse. Pasienten kan ikke lenger utagere uten av det vil få negative konsekvenser, og pasienten vil også bli pålagt vesentlig større ansvar - noe som ikke alle opplever positivt.
frosken Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg ønsker ikke noe respons må bare få det ut et sted. Har ingen andre å si det til. Jo, du kan vise at du begynner å bli voksen og kan ta mer ansvar for deg selv ved at du forteller dette til dine foreldre og til din fastlege.
frosken Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Det gjør ingenting. Jeg overlever. Det gjør jeg alltid. Tror jeg skal ta meg en tur i skogen i morgen. Jeg ser på øynene at de syns det er greit. Da blir det vist ingen skole, men hva gjør vel det når alt egentlig går til helvete? Nå synes du skal slutte å skrive her og i stedet snakke med noen i RL. Det nærmer seg utagering det du driver med nå.
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Hvis du snakker med Gud og han svarer, du tror du er en profet, at du må dø og at du kan snakke med de døde, så er det noe ganske behandlingstrengende inni bildet tror jeg. Jeg ville tatt kontakt med lege og diskutert ny innleggelse (frivillig). Du skrev deg kanskje ut litt i overkant raskt? Det blir nok triveligere der hvis det er frivillig. innleggelse?? det hjelper ikke overhodet. Det eneste de gjør er dritt mot meg. Jeg gjør ikke det samme som jeg gjorde sist.. nemlig gå i musefella (bli innlagt frivillig men så gjør de om til tvang)
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Det gjør ingenting. Jeg overlever. Det gjør jeg alltid. Tror jeg skal ta meg en tur i skogen i morgen. Jeg ser på øynene at de syns det er greit. Da blir det vist ingen skole, men hva gjør vel det når alt egentlig går til helvete? Uff, høres ikke ut som du har det greit nei. Jeg vil anbefale deg å gjøre noe nå, før det blir så ille at det blir tvang igjen.
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Jo, du kan vise at du begynner å bli voksen og kan ta mer ansvar for deg selv ved at du forteller dette til dine foreldre og til din fastlege. Tror jeg holder det for meg selv jeg.
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Tror jeg holder det for meg selv jeg. Jeg holdt mye for meg selv da jeg var ung, det førte til mange år med unødig lidelse. Skulle ønske jeg hadde sakt noe i ettertid, da kunne jeg fått hjelp før. Altså medisiner, det er det eneste som hjelper.
Caylee Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Jeg holdt mye for meg selv da jeg var ung, det førte til mange år med unødig lidelse. Skulle ønske jeg hadde sakt noe i ettertid, da kunne jeg fått hjelp før. Altså medisiner, det er det eneste som hjelper. Trist å høre at du fikk det verre :/ medisiner hjelper ikke hvis det er ekte
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Trist å høre at du fikk det verre :/ medisiner hjelper ikke hvis det er ekte Sånn tenkte jeg og, og ikke alle medisiner hjalp men til slutt gjorde de det. Da fikk jeg fred fra Helvete.
Anbefalte innlegg