Gå til innhold

Hvem snakker dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem snakker dere med mellom samtalene hos psykolog/behandler?

Familie? Venner? Partner?

Jeg syns ofte det er vanskelig de første dagene etter samtale med behandler. Det er mye rot og kaos i hodet mitt og det er da jeg egentlig føler at jeg trenger noen å snakke med for å lufte dette kaoset litt, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gå med det.

Ofte blir det så påtrengende og intens at jeg ramler litt i grøfta. Det er da jeg husker hvorfor jeg tidligere kuttet meg eller ruset meg.

Jeg finner litt trøst i vin, men kjemper for å holde meg til min absolutte grense på max 2 og 1/2 glass pr kveld og klarer forsåvidt det.

Har en forståelsesfull mann, men han er for nær til at jeg kan snakke med han om disse tingene. Det føles ikke naturlig.

Familien min forøvrig er uaktuell. Jeg har også mange gode flotte venner, men tør ikke å snakke med dem om vanskelige ting fordi jeg er redd for at de egentlig ikke vil høre det.

Snakker dere med noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem snakker dere med mellom samtalene hos psykolog/behandler?

Familie? Venner? Partner?

Jeg syns ofte det er vanskelig de første dagene etter samtale med behandler. Det er mye rot og kaos i hodet mitt og det er da jeg egentlig føler at jeg trenger noen å snakke med for å lufte dette kaoset litt, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gå med det.

Ofte blir det så påtrengende og intens at jeg ramler litt i grøfta. Det er da jeg husker hvorfor jeg tidligere kuttet meg eller ruset meg.

Jeg finner litt trøst i vin, men kjemper for å holde meg til min absolutte grense på max 2 og 1/2 glass pr kveld og klarer forsåvidt det.

Har en forståelsesfull mann, men han er for nær til at jeg kan snakke med han om disse tingene. Det føles ikke naturlig.

Familien min forøvrig er uaktuell. Jeg har også mange gode flotte venner, men tør ikke å snakke med dem om vanskelige ting fordi jeg er redd for at de egentlig ikke vil høre det.

Snakker dere med noen?

Jeg skriver her men tror jeg er for mye her for tiden, merker jo det selv. Koko i nøtta :wacko:

Skrevet

Jeg skriver her men tror jeg er for mye her for tiden, merker jo det selv. Koko i nøtta :wacko:

Ja.. jeg skriver jo også litt her, men kjenner jeg er litt redd for å utlevere meg for mye så åpent og for at jeg skal skrive for ofte.

Skrevet

Ja.. jeg skriver jo også litt her, men kjenner jeg er litt redd for å utlevere meg for mye så åpent og for at jeg skal skrive for ofte.

Ja det er noe med det og, jeg tror alle vet hvem jeg er nå :o

Skrevet

Ja det er noe med det og, jeg tror alle vet hvem jeg er nå :o

Jeg for min del har ikke den minste anelse om hvem du er i RL. Og jeg tror jeg har "kjent" deg lenge her på dol.

Jeg aner ikke hvor du bor - ikke en gang landsdel. Jeg ener ikke hvor mange barn du har og hvor gammel du er.

Du er forøvrig et veldig godt menneske som gir MYE til andre. Men det har jeg sagt før :)

Skrevet

Jeg for min del har ikke den minste anelse om hvem du er i RL. Og jeg tror jeg har "kjent" deg lenge her på dol.

Jeg aner ikke hvor du bor - ikke en gang landsdel. Jeg ener ikke hvor mange barn du har og hvor gammel du er.

Du er forøvrig et veldig godt menneske som gir MYE til andre. Men det har jeg sagt før :)

Tusen takk, godt du ikke vet såååå mye om meg som jeg tror. Tror jo alle vet hvem jeg, føler meg skikkelig elendig fysisk og det går utover psyken merker jeg.  

Ha en god natt hww :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...