GoodTimes Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Mannen min har fått hentelapp på Posten (det er til oss begge, men i hans navn). Han kan ikke hente i dag og vi må ha den i morgen, så jeg stikker bort og henter i dag. Ble plutselig i tvil: man trenger vel ikke fullmakt fra den som fikk hentelappen bare for å hente en vanlig pakke (te, faktisk, fra en importør i London). Fullmakt er vel bare nødvendig hvis det er verdipakke eller slikt? Mannen min har skrevet under på hentelappen i dag før han dro. 0 Siter
påskelilje Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Vil tro at det går helt greit for deg å hente pakken, når han har skrevet under på lappen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Og du må ha både hans og din legitimasjon. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Mannen min har fått hentelapp på Posten (det er til oss begge, men i hans navn). Han kan ikke hente i dag og vi må ha den i morgen, så jeg stikker bort og henter i dag. Ble plutselig i tvil: man trenger vel ikke fullmakt fra den som fikk hentelappen bare for å hente en vanlig pakke (te, faktisk, fra en importør i London). Fullmakt er vel bare nødvendig hvis det er verdipakke eller slikt? Mannen min har skrevet under på hentelappen i dag før han dro. Posten har en egen brosjyre om dette: http://tinyurl.com/ofjtvf3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.