AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Hvilke av de grønne partiene støtter opp om høyresiden versus venstresiden? Med andre ord, hvis man ønsker å stemme på et grønt parti, men samtidig ønsker / eller ikke ønsker et regjeringsskifte, hva bør man stemme da? Anonymous poster hash: 217ff...43c 0 Siter
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Hvilke av de grønne partiene støtter opp om høyresiden versus venstresiden? Med andre ord, hvis man ønsker å stemme på et grønt parti, men samtidig ønsker / eller ikke ønsker et regjeringsskifte, hva bør man stemme da? Anonymous poster hash: 217ff...43c Venstre vil vel samarbeide med Frp, tror jeg? Stem heller De Grønne: http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/08/26/groenn-svenske-vil-skvise-frp-ut-av-regjering 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Så ufattelig barnslig de fargekodene er. "De Grønne". "Rødt". "De rødgrønne". "De mørkeblå". "Gult". Virker jo som de er inspirert av Ludo. 0 Siter
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Så ufattelig barnslig de fargekodene er. "De Grønne". "Rødt". "De rødgrønne". "De mørkeblå". "Gult". Virker jo som de er inspirert av Ludo. Hvem er de gule? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Hvilke av de grønne partiene støtter opp om høyresiden versus venstresiden? Med andre ord, hvis man ønsker å stemme på et grønt parti, men samtidig ønsker / eller ikke ønsker et regjeringsskifte, hva bør man stemme da? Anonymous poster hash: 217ff...43c Jeg er forvirret, tror ikke jeg skal stemme noe 0 Siter
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Krf. Gul er vel en bibelfarge da. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Gul er vel en bibelfarge da. Jeg er sikker på at det finnes en eller annen festlig symbolikk ja, som de finner grenseløst intellektuell og dyp. 0 Siter
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Jeg er sikker på at det finnes en eller annen festlig symbolikk ja, som de finner grenseløst intellektuell og dyp. Yes: http://www.biblebasics.co.uk/colours/col9.htm 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Gult er brukt for å beskrive håret til spedalske? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.