AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Når jeg ryddet her en dag fant jeg allove diett gjemt i et skap. Jeg søkte på nettet og fant ut at det kun skulle brukes til kraftig overvektige og under legetilsyn. Har jeg grunn til å bekymre meg, eller skal jeg overse det. Husker jo selv at vi prøvde forskjellige slankepulver i ungdommen.Anonymous poster hash: 4547d...025 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Når jeg ryddet her en dag fant jeg allove diett gjemt i et skap. Jeg søkte på nettet og fant ut at det kun skulle brukes til kraftig overvektige og under legetilsyn. Har jeg grunn til å bekymre meg, eller skal jeg overse det. Husker jo selv at vi prøvde forskjellige slankepulver i ungdommen.Anonymous poster hash: 4547d...025 Om den var gjemt, så var den kanskje gjemt for en grunn. Hva med en mer åpen prat om kosthold/selvfølelse/vekt/samfunn/kvinner(eller menn), og utelate diettpakken for øyeblikket. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Om den var gjemt, så var den kanskje gjemt for en grunn. Hva med en mer åpen prat om kosthold/selvfølelse/vekt/samfunn/kvinner(eller menn), og utelate diettpakken for øyeblikket. Det er nok det beste.Anonymous poster hash: 4547d...025 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.