Gå til innhold

Jeg er så fortvilet, husker ingenting

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

23

• TulleKoppen

9

• stjernestøv

4

• frosken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Ikke dra hjem da, gi det en sjanse der du er....noen dager til i alle fall.

For sent.. er hjemme nå. heldigvis. mye bedre her

gidder ikke være på et galehus. spesielt ikke når de ansatte ikke vil prate og jeg sitter der alene og forlatt

Skrevet

Vi vil anbefale deg å forholde deg til personalet der du er innlagt. Uansett hva du måtte velge, så ønsker vi ikke at du skriver om det vi oppfatter som vrangforestillinger her på dol. Vi vurderer det som lite konstruktivt for deg å gjøre dette, og vi oppfordrer også andre brukere til å ikke gå inn i diskusjoner med deg om disse temaene.

Hvor ellers skal jeg si det til? ingen vil høre på meg irl. ikke de ansatte og ikke foreldrene mine. ikke vennene mine, absoliutt ingen. men skal ikke forsette hvis dere ikke ønsker det.

Skrevet

Hvor ellers skal jeg si det til? ingen vil høre på meg irl. ikke de ansatte og ikke foreldrene mine. ikke vennene mine, absoliutt ingen. men skal ikke forsette hvis dere ikke ønsker det.

Du fortalte om alt dette til personalet, og så lot de deg dra?

Skrevet (endret)

Du fortalte om alt dette til personalet, og så lot de deg dra?

ikke alt. bare det at jeg kanskje har visket folk i øret at de skal drepe folk osv. at jeg er en psykopat og morder. jeg husker ikke hva jeg har gjort. Hvorfor skulle de ikke det? jeg er ingen fare for meg selv.

Endret av Caylee
Skrevet

Det var bra.  :)

ja, er jo det. men derimot.. mange er farlige mot meg nå. noe som er verre enn å være farlig mot seg selv. for da har jeg ikke kontroll.

Skrevet

ja, er jo det. men derimot.. mange er farlige mot meg nå. noe som er verre enn å være farlig mot seg selv. for da har jeg ikke kontroll.

Sa du at mange er farlige mot deg nå, da? Til avdelingen, altså?

Skrevet

Sa du at mange er farlige mot deg nå, da? Til avdelingen, altså?

nei, men har sagt før at det er et slags "3 symbol". Døden på 3 måter, Siden det er 3 personer, 3 liv. Enten bli drept, selvmord eller ulykke. I nærmeste fremtid. og mest sannsynlig bli drept siden den ene "ulykken" mest sannsynlig var meg som dyttet den andre i døden

Skrevet

nei, men har sagt før at det er et slags "3 symbol". Døden på 3 måter, Siden det er 3 personer, 3 liv. Enten bli drept, selvmord eller ulykke. I nærmeste fremtid. og mest sannsynlig bli drept siden den ene "ulykken" mest sannsynlig var meg som dyttet den andre i døden

Åh ja. Hva er planen videre nå, da? Du fortsetter på skolen? Skal du gå i til poliklinisk terapi?

Skrevet

Åh ja. Hva er planen videre nå, da? Du fortsetter på skolen? Skal du gå i til poliklinisk terapi?

Har ikke peiling :( eller jo.. skal forsette i poliklinisk 2 ganger i uka. Skole går til helvete akkurat nå så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Skal prøve å huske livet det andre livet mitt. Sette ting på plass. Så jeg får se hvem jeg egentlig er.

Skrevet

Har ikke peiling :( eller jo.. skal forsette i poliklinisk 2 ganger i uka. Skole går til helvete akkurat nå så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Skal prøve å huske livet det andre livet mitt. Sette ting på plass. Så jeg får se hvem jeg egentlig er.

Har du prøve mange forskjellige medisiner? Hvilke har du prøvd?

Skrevet

Jeg blir gal av meg selv. Jeg blir gal av denne verden. G A L ! Jeg blir gal av mitt eget hode. Om bare noen kunne befri meg fra dette marerittet..

Skrevet

Har du prøve mange forskjellige medisiner? Hvilke har du prøvd?

bare to. den jeg går på nå (abilify) og risperdal. Og så fikk jeg zuprexa i tillegg til abilify i en dag, men så tok overlegen medisinen bort dagen etter.

Skrevet

bare to. den jeg går på nå (abilify) og risperdal. Og så fikk jeg zuprexa i tillegg til abilify i en dag, men så tok overlegen medisinen bort dagen etter.

Ah ok. Hva var det legen sa igjen at feilte deg, var det dissosiasjon? Jeg vet ikke hvordan det fungerer jeg, slike symptomer.

Skrevet

Ah ok. Hva var det legen sa igjen at feilte deg, var det dissosiasjon? Jeg vet ikke hvordan det fungerer jeg, slike symptomer.

Han skrev i journalen noe i denne dur "Hun kunne vært klassisifert for en sizofreni diagnose men det handler mer i de baner om dissasjon/avpaltning".

Ingen vet hva som feiler meg. Ikke jeg engang. Det eneste jeg vet er at jeg er rar. Og jeg vet verden er syk, det jeg tenker er sykt men det er sant.

dissasjon er noe med å tenke på ting for å komme unna det vonde.

Skrevet

dissasjon er noe med å tenke på ting for å komme unna det vonde.

Men hvis dette er tilfellet, da må du vel slutte å snakke om det som er dissosiativt, og heller snakke om det som virkelig er vondt? Altså slutte å snakke om dette med parallelle verdener f.eks, og heller snakke om ting som barndommen din, hvordan forholdet til foreldrene dine er, etc... tror du ikke det er lurt, da?

Jeg er veldig overbevist om at hvis du gjør dette, så vil alle høre mer på deg, og du vil føle deg mye mindre ensom. Hadde ikke det vært fint, da?

Skrevet

Men hvis dette er tilfellet, da må du vel slutte å snakke om det som er dissosiativt, og heller snakke om det som virkelig er vondt? Altså slutte å snakke om dette med parallelle verdener f.eks, og heller snakke om ting som barndommen din, hvordan forholdet til foreldrene dine er, etc... tror du ikke det er lurt, da?

Jeg er veldig overbevist om at hvis du gjør dette, så vil alle høre mer på deg, og du vil føle deg mye mindre ensom. Hadde ikke det vært fint, da?

Tusen takk for at du sa dette til meg, du rørte meg nå. Jeg snakker nesten aldri om barndommen i mitt A liv. Ingen spør meg om det.. Jeg prøver å ikke tenke på det. Det er så vondt. Jo det hadde vært fint... Unnskyld skal ikke gjøre deg til en psykolog, men du hadde passet som en.

Skrevet

Tusen takk for at du sa dette til meg, du rørte meg nå. Jeg snakker nesten aldri om barndommen i mitt A liv. Ingen spør meg om det.. Jeg prøver å ikke tenke på det. Det er så vondt. Jo det hadde vært fint... Unnskyld skal ikke gjøre deg til en psykolog, men du hadde passet som en.

:)

Du burde ta opp slike ting som dette neste time hos terapeuten! Jeg er helt sikker på at de blir glad for det, og mer enn gjerne vil snakke om det med deg.  :)

Skrevet

:)

Du burde ta opp slike ting som dette neste time hos terapeuten! Jeg er helt sikker på at de blir glad for det, og mer enn gjerne vil snakke om det med deg.  :)

Ja kanskje det.. håper de vil snakke med meg ja.. men jeg vet forresten hvordan tvangstankene startet (noe de heller ikke snakker om). Har ikke sagt det til en sjel. De prater aldri om tvangtankene og handlingene :( det eneste de bryr seg om er de såkalte psykose symptomene men jeg vet jeg ikke har psykose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...