TulleKoppen Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Ja kanskje det.. håper de vil snakke med meg ja.. men jeg vet forresten hvordan tvangstankene startet (noe de heller ikke snakker om). Har ikke sagt det til en sjel. De prater aldri om tvangtankene og handlingene det eneste de bryr seg om er de såkalte psykose symptomene men jeg vet jeg ikke har psykose. Jeg tror det lureste du kan gjøre her og nå er å ta opp, med din terapeut, hvordan dette startet! Jeg tror faktisk det vil være et sjakktrekk! Men pass på at du ikke forteller mer enn du føler deg klar for, start i det små. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. september 2013 Forfatter Skrevet 1. september 2013 Jeg tror det lureste du kan gjøre her og nå er å ta opp, med din terapeut, hvordan dette startet! Jeg tror faktisk det vil være et sjakktrekk! Men pass på at du ikke forteller mer enn du føler deg klar for, start i det små. Ja, jeg kan jo det. Men egentlig burde jeg bare glemme liv A. og ikke tenke på liv H. Og fokusere på liv AH. Men da har jeg ingen barndom igjen. som jeg har skrevet på bloggen: "Det blir litt feil å si “vårt” liv da Hope og A er samme person. Nemlig meg. I dette livet (som er nå) har vi smeltet i sammen. Nå har vi fått i oppgave å redde de døde. Men vi vil også redde de levende for å kunne unngå å dø. Dette livet har ingen fortid. ingen barndom. Ingenting. Det er bare et nytt liv. et liv jeg har nå" Da har ingen fortid. Ingenting. Kanskje det er best 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.