Caylee Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Nå må jeg tvinge meg selv til å være sosial. Utfordre den sosiale angsten. Alle sier det hjelper å tenke på gode ting og ikke vonde ting. Så jeg tok skrittet.. jeg meldte meg på nybegynner kurs for 16 + på klassisk ballett. Haha og nå må jeg gå ditt minst 13 ganger Gruer meg noe inn i granskauen.. men det får meg sikkert på bedre tanker. Så til dere der ute, finn en hobby. Kanskje det hjelper 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Nå må jeg tvinge meg selv til å være sosial. Utfordre den sosiale angsten. Alle sier det hjelper å tenke på gode ting og ikke vonde ting. Så jeg tok skrittet.. jeg meldte meg på nybegynner kurs for 16 + på klassisk ballett. Haha og nå må jeg gå ditt minst 13 ganger Gruer meg noe inn i granskauen.. men det får meg sikkert på bedre tanker. Så til dere der ute, finn en hobby. Kanskje det hjelper Ikke så dumt det da, alle burde ha en hobby 0 Siter
Caylee Skrevet 2. september 2013 Forfatter Skrevet 2. september 2013 Ikke så dumt det da, alle burde ha en hobby Hehe ja. men ballett av alle ting ? men har alltid hatt lyst til å danse ballett, trodde det var for sent med er vist ikke det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Hehe ja. men ballett av alle ting ? men har alltid hatt lyst til å danse ballett, trodde det var for sent med er vist ikke det Stå på du! Gøy å ha noe å gjøre 0 Siter
Caylee Skrevet 2. september 2013 Forfatter Skrevet 2. september 2013 Stå på du! Gøy å ha noe å gjøre Hehe takk Ja, det blir fint å få en hobby, Håper bare jeg kommer til å like den. Skal ditt i dag faktisk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Hehe takk Ja, det blir fint å få en hobby, Håper bare jeg kommer til å like den. Skal ditt i dag faktisk Lykke til da og håper det blir gøy 0 Siter
Caylee Skrevet 2. september 2013 Forfatter Skrevet 2. september 2013 Lykke til da og håper det blir gøy takk ^^ jeg også xD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.