Gå til innhold

Haha, jeg er dum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg tvinge meg selv til å være sosial. Utfordre den sosiale angsten. Alle sier det hjelper å tenke på gode ting og ikke vonde ting. Så jeg tok skrittet.. jeg meldte meg på nybegynner kurs for 16 + på klassisk ballett. Haha :P og nå må jeg gå ditt minst 13 ganger

Gruer meg noe inn i granskauen.. men det får meg sikkert på bedre tanker. Så til dere der ute, finn en hobby. Kanskje det hjelper ;)

Skrevet

Nå må jeg tvinge meg selv til å være sosial. Utfordre den sosiale angsten. Alle sier det hjelper å tenke på gode ting og ikke vonde ting. Så jeg tok skrittet.. jeg meldte meg på nybegynner kurs for 16 + på klassisk ballett. Haha :P og nå må jeg gå ditt minst 13 ganger

Gruer meg noe inn i granskauen.. men det får meg sikkert på bedre tanker. Så til dere der ute, finn en hobby. Kanskje det hjelper ;)

Ikke så dumt det da, alle burde ha en hobby :)

Skrevet

Ikke så dumt det da, alle burde ha en hobby :)

Hehe ja. men ballett av alle ting :P? men har alltid hatt lyst til å danse ballett, trodde det var for sent med er vist ikke det ;)

Skrevet

Hehe ja. men ballett av alle ting :P? men har alltid hatt lyst til å danse ballett, trodde det var for sent med er vist ikke det ;)

Stå på du! Gøy å ha noe å gjøre :)

Skrevet

Stå på du! Gøy å ha noe å gjøre :)

Hehe takk :D Ja, det blir fint å få en hobby, Håper bare jeg kommer til å like den. Skal ditt i dag faktisk :o

Skrevet

Hehe takk :D Ja, det blir fint å få en hobby, Håper bare jeg kommer til å like den. Skal ditt i dag faktisk :o

Lykke til da og håper det blir gøy :)

Skrevet

Lykke til da og håper det blir gøy :)

takk ^^ jeg også xD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...