AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Hvordan motivere seg selv til å kjempe mot en ny depresjon? Formen blir gradvis dårligere og jeg mister all energi og pågangsmot. Tilbringer store deler av døgnet inne (sittende i senga) med solskjerming foran vinduene for å slippe å se ut på det fine været og tenke at jeg burde komme meg ut. Sover dårlig og er dermed våken mange timer, men får ikke gjort noe av alt jeg burde gjøre. I dag skal jeg egentlig på time, men jeg vet virkelig ikke om jeg orker å dra dit, jeg ser ikke ut og har ikke lyst til å gå ut blant folk heller. Vet ikke hvordan jeg skal snu det som nå skjer, har egentlig bare lyst til å gi opp for jeg har ikke krefter nok til å kjempe for meg selv… Anonymous poster hash: fa7b6...248 0 Siter
Gjest Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Hvordan motivere seg selv til å kjempe mot en ny depresjon? Formen blir gradvis dårligere og jeg mister all energi og pågangsmot. Tilbringer store deler av døgnet inne (sittende i senga) med solskjerming foran vinduene for å slippe å se ut på det fine været og tenke at jeg burde komme meg ut. Sover dårlig og er dermed våken mange timer, men får ikke gjort noe av alt jeg burde gjøre. I dag skal jeg egentlig på time, men jeg vet virkelig ikke om jeg orker å dra dit, jeg ser ikke ut og har ikke lyst til å gå ut blant folk heller. Vet ikke hvordan jeg skal snu det som nå skjer, har egentlig bare lyst til å gi opp for jeg har ikke krefter nok til å kjempe for meg selv… Anonymous poster hash: fa7b6...248 Dro du til timen? Synes det er viktig at du drar dit, og får den hjelpen du trenger. Jeg husker jeg var så kjørt og langt nede psykisk til en time en gang at jeg rett og slett ikke klarte å møte opp. Jeg ville ikke at noen skulle se meg sånn. Behandler sa at det var dumt, for da skulle jeg i hvertfall vært der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.