Norknight Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Sover ca fra kl 02.00- 8 eller 9.Så fra 13-14 og kanskje 17.30-18.30 Uten 2-4 kommer kaffe fungerer jeg ikke,og må ofte ha minst 2 kopper før kl 12.00 Er det vanlig å bli "dødstrøtt" etter alle måltider,selv små? Å spise 2 brødskiver 5 ganger om dagen er uaktuelt. Orker ikke å skrive mer,da jeg må ta en lur.Kl er 13.Noen ganger våkner jeg av enten å spise litt eller gå på toalettet. Drikker skjelden eller aldri mer enn 4 kopper om dagen,eller krus ca 6-8 dl.Kaffe med melk i. 0 Siter
Ayia Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 (endret) Sover ca fra kl 02.00- 8 eller 9.Så fra 13-14 og kanskje 17.30-18.30 Uten 2-4 kommer kaffe fungerer jeg ikke,og må ofte ha minst 2 kopper før kl 12.00 Er det vanlig å bli "dødstrøtt" etter alle måltider,selv små? Å spise 2 brødskiver 5 ganger om dagen er uaktuelt. Orker ikke å skrive mer,da jeg må ta en lur.Kl er 13.Noen ganger våkner jeg av enten å spise litt eller gå på toalettet. Drikker skjelden eller aldri mer enn 4 kopper om dagen,eller krus ca 6-8 dl.Kaffe med melk i. Prøv å ta en tur ut når nu kjenner at trettheten kommer, så våkner du til. Jeg syns det høres ut som du kjeder deg litt kanskje, og derfor føler behov for å småduppe? Det er vanlig å bli trett etter måltid, men det er ikke vanlig å gi etter for trettheten. Endret 4. september 2013 av Kayia 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 For meg er det dessverre sånn at jeg ikke kan gi etter for trangen til å legge meg nedpå litt på dagtid. Det tar bare en lur eller to, og så er jeg inne i et mønster der kroppen omtrent krever søvn på den tida av dagen. Jeg må rett og slett bare holde liket i gang, og tvinge meg selv til å gjøre noe istedenfor å sette meg i sofaen. Det tar bare noen minutter, og så er kropp og hjerne på lag igjen, men det er klart det krever en kraftinnsats å tvinge seg aktiv når en egentlig vil hvile. Jeg hadde sikkert hatt samme søvnmønster som deg hvis jeg ga etter for trettheten. Kanskje du kan tvinge deg selv il å reise deg og ta oppvasken etter at du har spist, så du våkner til igjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.