Gå til innhold

Alt går rett i dass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behandlingen hjelper ikke. De har ikke skjønt hva som er problemet. Så må klare meg selv fra nå av. Skolen kan jeg bare glemme med mindre jeg tar opp fag som privatist. Jobb tør jeg ikke gjøre. Siden jeg slutter i behandling vil NAV slutte gi meg penger. Så eh..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

29

• TulleKoppen

10

• stjernestøv

4

• frosken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Behandlingen hjelper ikke. De har ikke skjønt hva som er problemet. Så må klare meg selv fra nå av. Skolen kan jeg bare glemme med mindre jeg tar opp fag som privatist. Jobb tør jeg ikke gjøre. Siden jeg slutter i behandling vil NAV slutte gi meg penger. Så eh..

Hvorfor kan du ikke bare gå å få behandling da?

Skrevet

Behandlingen hjelper ikke. De har ikke skjønt hva som er problemet. Så må klare meg selv fra nå av. Skolen kan jeg bare glemme med mindre jeg tar opp fag som privatist. Jobb tør jeg ikke gjøre. Siden jeg slutter i behandling vil NAV slutte gi meg penger. 

Da har du jo bare ett valg da...

Skrevet (endret)

Hvorfor kan du ikke bare gå å få behandling da?

kan godt få behandling men vil ha på et annet sted. Så skal søke via fastlegen vurderer jeg

Endret av Caylee
Skrevet

Da har du jo bare ett valg da...

Og det er?..

Skrevet

kan godt få behandling men vil ha på et annet sted. Så skal søke via fastlegen vurderer jeg

Ok, det er jo lov å velge selv hvor du vil ha behandling. :)

Skrevet

Det er rimelig at NAV ikke vil gi penger til en person som selv vurderer sitt sykdomsbilde til å være ikke behandlingstrengende, altså frisk.

Nav skal ikke betale ut sykepenger eller AAP til friske personer.

Skrevet

Det er rimelig at NAV ikke vil gi penger til en person som selv vurderer sitt sykdomsbilde til å være ikke behandlingstrengende, altså frisk.

Nav skal ikke betale ut sykepenger eller AAP til friske personer.

har jeg sagt noe annet? O__o

Skrevet

Ok, det er jo lov å velge selv hvor du vil ha behandling. :)

Det er heldigvis sant :)

Skrevet

Hvorfor følger du ikke rådet fra administrator om å slutte og skrive slike tråder?

Skrevet

Hvorfor følger du ikke rådet fra administrator om å slutte og skrive slike tråder?

Fordi jeg har ingen å si det til

Skrevet

Jeg må være den mest mislykkede personen på jorda. men jeg fortjener det, jeg er grunnen til alt vondt.

Skrevet

Nei du har ingen å si det til fordi du nekter å bruke dine behandlere til det de faktisk skal brukes til.

Tror du at du kan få mer hjelp her enn du får av dine behandlere?

Sånne utbrudd som du kom med under synes jeg også du skal slutte med.

Skrevet

Tenk om jeg smilte, tenk om jeg gjorde verre ting. Jeg har ikke peiling på hva jeg gjorde. Det eneste jeg vet er at jeg ikke gjorde noe.

Skrevet

Nei du har ingen å si det til fordi du nekter å bruke dine behandlere til det de faktisk skal brukes til.

Tror du at du kan få mer hjelp her enn du får av dine behandlere?

Sånne utbrudd som du kom med under synes jeg også du skal slutte med.

De "behaldlerne" har gjort så mye dritt mot meg. Og de stempler og dømmer meg. Og jeg når jeg sier jeg vil prate om noe prater vi om det i 5 min så bytter de emne. Nei det tror jeg ikke, men jeg må få det ut et sted. utbrudd? Jeg er bare fortvilet. jeg husker ikke hva jeg har gjort.

Skrevet (endret)

de vil tydeligvis ikke bli kvitt meg. de ringer meg 24/7 ikke snakk om at jeg vil prate med dem..

Endret av Caylee
Skrevet

De "behaldlerne" har gjort så mye dritt mot meg. Og de stempler og dømmer meg. Og jeg når jeg sier jeg vil prate om noe prater vi om det i 5 min så bytter de emne. Nei det tror jeg ikke, men jeg må få det ut et sted. utbrudd? Jeg er bare fortvilet. jeg husker ikke hva jeg har gjort.

Kan ikke grunnen til at du ikke "husker" hva du har gjort rett og slett være at du ikke har gjort noe?

Skrevet (endret)

De fleste pleier ha motsatt problem enn meg. De pleier ha problem med at den psykriatiske avdelingen kaster dem ut. I mitt tilfelle er det omvendt. De ringer meg flere ganger hver dag. Jeg tar selvfølgelig ikke telefonen. Og de prøver å få meg til å bo der når jeg først har kommet ditt. De liker meg tydligvis veldig godt, hadde jeg vært dem hadde jeg gitt opp for lenge siden.

Endret av Caylee
Skrevet (endret)

Kan ikke grunnen til at du ikke "husker" hva du har gjort rett og slett være at du ikke har gjort noe?

jeg aner virkelig ikke :/.. men vet jeg så på.

Endret av Caylee
Skrevet

Og det er?..

Si ja til fortsatt behandling?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...