frosken Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Synd at du er i ferd med å gi opp skolen allerede. Jeg synes du skal forsøke å komme inn på f.eks. denne skolen http://www.kongsskogen.vgs.no/skolen/ ; de har erfaring med å hjelpe folk med psykiske lidelser gjennom vgs.
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Synd at du er i ferd med å gi opp skolen allerede. Jeg synes du skal forsøke å komme inn på f.eks. denne skolen http://www.kongsskogen.vgs.no/skolen/ ; de har erfaring med å hjelpe folk med psykiske lidelser gjennom vgs. Takk for forslag. Har søkt der men de har helt fullt. Fikk mail om det i dag..
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Si ja til fortsatt behandling? Om jeg kommer på et nytt sted så ja
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Faen. Har dårlig samvittighet nå.. Behandleren min ringte meg på hjemmetelefonen og søstra mi tok telefonen og psykologen sa hun ville prate med meg, men jeg sa til søsteren min at hun skulle si jeg ikke kunne.. er det mulig å være så frekk som meg? Det er en person som prøver å hjelpe meg og så oppfører jeg meg slik -.- blir oppgitt over meg selv..
TulleKoppen Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Faen. Har dårlig samvittighet nå.. Behandleren min ringte meg på hjemmetelefonen og søstra mi tok telefonen og psykologen sa hun ville prate med meg, men jeg sa til søsteren min at hun skulle si jeg ikke kunne.. er det mulig å være så frekk som meg? Det er en person som prøver å hjelpe meg og så oppfører jeg meg slik -.- blir oppgitt over meg selv.. Vil du ikke bli mer fornøyd med deg selv om du ringer opp igjen eller svarer neste gang?
frosken Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Takk for forslag. Har søkt der men de har helt fullt. Fikk mail om det i dag.. Uflaks at de har helt fullt. Du bør sjekke om det er muligheter på Kirkeveien eller Eikelund i stedet. Jeg synes det er dumt at du ikke prøver litt lenger på skolen mens dere samtidig ser etter bedre løsninger for deg.
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 (endret) Vil du ikke bli mer fornøyd med deg selv om du ringer opp igjen eller svarer neste gang? Jo.. men er i et lite dilemma her. På den ene siden vil jeg ikke ha hjelp fra dem for så lenge jeg er innskrevet der så er jeg livredd for at de setter meg på tvang igjen for eksempel. Så nå tør jeg ikke si noe i timene uansett. Og hvis jeg ringer henne viser jeg at jeg ikke vil bli utskrevet. På den andre siden vil jeg ikke såre psykologen. Hun prøver trossalt å hjelpe meg og har gjort det i nesten et år. Da kan jeg ikke være frekk tilbake. lar jeg vær ringe så er jeg frekk.. sukk.. Endret 5. september 2013 av Caylee
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Uflaks at de har helt fullt. Du bør sjekke om det er muligheter på Kirkeveien eller Eikelund i stedet. Jeg synes det er dumt at du ikke prøver litt lenger på skolen mens dere samtidig ser etter bedre løsninger for deg. Jeg skal søke kirkeveien der er det få i køen.
TulleKoppen Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Jo.. men er i et lite dilemma her. På den ene siden vil jeg ikke ha hjelp fra dem for så lenge jeg er innskrevet der så er jeg livredd for at de setter meg på tvang igjen for eksempel. Så nå tør jeg ikke si noe i timene uansett. Og hvis jeg ringer henne viser jeg at jeg ikke vil bli utskrevet. På den andre siden vil jeg ikke såre psykologen. Hun prøver trossalt å hjelpe meg og har gjort det i nesten et år. Da kan jeg ikke være frekk tilbake. lar jeg vær ringe så er jeg frekk.. sukk.. Du tror ikke det er enklere for dem å sette deg på tvang når du ikke svarer til telefonene og nekter å si noe som helst i timene da?
stjernestøv Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Faen. Har dårlig samvittighet nå.. Behandleren min ringte meg på hjemmetelefonen og søstra mi tok telefonen og psykologen sa hun ville prate med meg, men jeg sa til søsteren min at hun skulle si jeg ikke kunne.. er det mulig å være så frekk som meg? Det er en person som prøver å hjelpe meg og så oppfører jeg meg slik -.- blir oppgitt over meg selv.. Du kan jo ringe opp igjen. Synes det er bra at de engasjerer seg, det viser at de vil hjelpe deg.
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Du tror ikke det er enklere for dem å sette deg på tvang når du ikke svarer til telefonene og nekter å si noe som helst i timene da? Tror ikke de kan sette meg tvang hvis jeg ikke sier noe. For da har de ingen begrunnelse.Og hvis de hadde vært slik at de tror jeg er dårligere fordi jeg ikke møter opp på timene så.. vet jeg ikke hva jeg skal si. Er ialfall livredd vær gang jeg ser en poltibil. Spesielt når jeg hører bilyder utenfor huset. Men skjønner ærlig talt ikke poenget å komme til timen når jeg ikke kan prate om det som plager meg. jeg vet hva som høres sykt ut og ikke. og om jeg forteller henne at jeg er en psykopat seriemorder (noe jeg er) så tolker de det enten som jeg er farlig for andre eller at jeg er dårlig. Så holder meg heller taus og tilbaketrukket.
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Du kan jo ringe opp igjen. Synes det er bra at de engasjerer seg, det viser at de vil hjelpe deg. Ja.. burde egentlig gjort det. Ja, bryr seg gjør de. skal ikke si noe på det.
TulleKoppen Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Syns jeg ser for meg at din behandler reagerer på akkurat samme måte som forumledelsen har gjort her inne...
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Syns jeg ser for meg at din behandler reagerer på akkurat samme måte som forumledelsen har gjort her inne... hvordan da? be meg ikke snakke om det? i så fall hva er da vitsen å gå til behandling?
Gondor Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Jeg må være den mest mislykkede personen på jorda. men jeg fortjener det, jeg er grunnen til alt vondt. Tittelen om å være "den mest mislykkede personen på jorda", må du nok dele med veldig mange andre. Denne følelsen er utrolig destruktiv og fører deg intetsteds frem. Dessuten er du ikke grunnen til alt vondt heller. Så innflytelsesrik er du ikke.
TulleKoppen Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 hvordan da? be meg ikke snakke om det? i så fall hva er da vitsen å gå til behandling? De mener vel det ikke har noen hensikt i at du bare sitter og "tømmer" deg, da... kan egentlig se hvorfor de mener dette... det er ikke det som er terapi.
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 De mener vel det ikke har noen hensikt i at du bare sitter og "tømmer" deg, da... kan egentlig se hvorfor de mener dette... det er ikke det som er terapi. Hva er terapi da?
stjernestøv Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Hva er terapi da? Å prøve å få fokuset på andre ting enn din indre verden? Og få rett medisin?
Caylee Skrevet 5. september 2013 Forfatter Skrevet 5. september 2013 Samarbeid? I så fall syns jeg det har fungert dårlig. Da de bare har gjort dritt mot meg når jeg har fortalt noe. Er ikke akkurat så veldig vennskapelig. mer lege (stor, mektig) vs pasient (liten, sårbar).
Anbefalte innlegg