Gå til innhold

Er jeg virkelig så viktig? De er så desperate..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte meg til sammen 7 ganger i går + hjemmetelefon. Så det først på mobilen nå. Hva faen :o

jeg trodde avdelinger prøvde å bli kvitt folk så raskt som mulig, men her ringer de for livet?? Skjønner ikke hvorfor de er så deperate jeg er ikke viktig.

Skrevet

Herregud.. har dårlig samvittighet.. jeg har prøvd å ringe psykologen mange ganger i dag men hun tar den ikke. Jeg tror hun er såret :( Den verste jeg vet er å såre folk. Spesielt folk som er snille mot meg . Faen heller :/

Skrevet

arghhh hun har reddet meg mange ganger og så er jeg sånn :(( fy fader...... slemme meg..

Skrevet

Haha ja jeg er takknemlig :mellow: en som har reddet livet mitt, og jeg takker det med å ikke ta telefonen :wacko: jeg er på jordet :unsure:

Skrevet

omg.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. åhhhh :( stakkars dame.. FAEN!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skjønner du ikke når du skriver dette her at du trenger hjelp raskt?

Virker som om du er minst tre personer ut fra innleggene i denne tråden.

Skrevet (endret)

Skjønner du ikke når du skriver dette her at du trenger hjelp raskt?

Virker som om du er minst tre personer ut fra innleggene i denne tråden.

trenger hjelp fordi jeg har dårlig samvittighet? 3 personer hvorfor det ?

Endret av Caylee
Skrevet

Caylee 1: Hvorfor ringer de meg hele tiden? La meg være i fred!

Caylee 2: Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke svarer

Caylee 3: Behandleren min er så snill med meg og har reddet livet mitt..

Caylee 4: Jeg hater behandlerene mine og jeg føler det som om jeg har sittet i fengsel.

Som du ser er det ikke akkurat en rød tråd i det du skriver. Du må be om hjelp.......

Skrevet

Caylee 4: Jeg hater behandlerene mine og jeg føler det som om jeg har sittet i fengsel.

Som du ser er det ikke akkurat en rød tråd i det du skriver. Du må be om hjelp.......

så du mener jeg er flere personer? :huh: det er bare det at jeg ikke vet hva jeg mener, eller mener forskjellige ting

Skrevet

Syns ikke det er videre smart å fortelle alvorlig psyke mennesker at de har flere personligheter.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men i går morrest postet Admin følgende oppfordring i en av TS' tråder:

"Dette er en dialog du må føre med behandlingsapparatet og ikke her på dol.

Vi oppfordrer andre brukere til å ikke gå inn i diskusjoner med deg om din sykdom. Det er ikke konstruktivt at du forsøker å kommunisere med mennesker via nettet i stedet for å snakke med de som kan hjelpe deg i RL"

Med noen få unntak (de med fagkompetanse på området) syns jeg vi alle skal ta til oss den oppfordringen.

Skrevet

Jeg vet ialfall godt selv at jeg ikke har flere personligheter. Jeg har bare forskjekllige meninger. Det er helt normalt, alle har det.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men i går morrest postet Admin følgende oppfordring i en av TS' tråder:

Vi oppfordrer andre brukere til å ikke gå inn i diskusjoner med deg om din sykdom. Det er ikke konstruktivt at du forsøker å kommunisere med mennesker via nettet i stedet for å snakke med de som kan hjelpe deg i RL"

Med noen få unntak (de med fagkompetanse på området) syns jeg vi alle skal ta til oss den oppfordringen.

Syns det er greit nå. siden denne tråden handlet om noe helt annet. Men når jeg spør spørsmål om meg så vil jeg gjerne ha svar. så ganske frekt at dere ber andre ikke svare meg.

Skrevet

Fikk svar fra psykologen nå. skal ha møte med hun til uka. men vet ikke hva jeg skal si :wacko: Det er den siste møte vi skal ha på en stund siden det er mitt ønske og hun kommer definitivt til å spøre om sånne alvorlige ting tenk om de fanger meg i mitt siste møte?? herregud :(

Skrevet

Jeg mener at du stadig har nye meninger som bryter med de forrige. Det må være veldig slitsomt å ha det slik, og det kjenner du vel selv også.

Igjen: Dette er noe du trenger å oppsøke hjelp for. Ingen her kan hjelpe deg med akkurat dette.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Gjentar gårsdagens oppfordring til både caylee og andre brukere:

Vi oppfordrer andre brukere til å ikke gå inn i diskusjoner med deg om din sykdom. Det er ikke konstruktivt at du forsøker å kommunisere med mennesker via nettet i stedet for å snakke med de som kan hjelpe deg i RL.

"

Skrevet (endret)

.

Endret av Bella Dotte
Skrevet

Jeg mener at du stadig har nye meninger som bryter med de forrige. Det må være veldig slitsomt å ha det slik, og det kjenner du vel selv også.

Igjen: Dette er noe du trenger å oppsøke hjelp for. Ingen her kan hjelpe deg med akkurat dette.

Det er fordi jeg bare har forskjellige meninger. Noen ganger mener jeg noe, og en annen gang noe annet. Ja, det er slitsomt men seriøst.. be om hjelp på grunn av det? hva skal jeg liksom si? 

" Ehhh du?... jeg har forskjellige meninger, jeg trenger hjelp" ?

Det høres jo helt idiotisk ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...