AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 Må slutte hos behandler til jul fordi hun skal slutte. Har gått mange år i terapi hos henne.. Hun sier ingenting om veien videre for meg. Om all terapi er over eller om jeg bør fortsette hos en annen.. Jeg har prøvd å si at jeg trenger å jobbe litt med hvordan jeg skal klare meg uten hjelp fra henne, men hun virker ikke interessert i det. Jeg har slitt mye psykisk oppgjennom åra.. Bruker litt anti psykotisk medisin. Går annen hver uke i terapi og regner jeg skal gjøre det til det er "kroken på døra..." Blir lei meg og usikker, men orker ikke mase på henne heller... Anonymous poster hash: 5a265...65d Anonymous poster hash: 5a265...65d 0 Siter
frosken Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 Du må snakke om dette med din behandler. Fortelle at du føler at hun ikke er opptatt av dette viktige temaet og at du blir lei deg og usikker som følge av det.Behandleren er ikke tankeleser, så du må selv sørge for at dine tanker rundt dette blir et tema.Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.