Gå til innhold

En takk til dere alle og til NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en milepæl i livet mitt hvor jeg faktisk har klart å bli ferdig utdannet og å få meg en fast jobb.

Jeg kjenner jeg har et behov for å  takke alle sammen. Det som er vrient er at livet forstatt kjennes som et helve tiltider. Men jeg har et generelt bra nå. Ordet frisk har rett og slett fått et nytt innhold.

Jeg vil bare takke alle og si tusen takk for all hjelp omsorg og varme. Det handler også når jeg var helt sykt ustabil,usakelig og vrien liv.Doktoronline er et blitt et trygt sted og jeg har nylig gitt min psyk tillatelse til åå lese mine innlegg.

JEg tenker at mange av dere tror vi bare er ustabile lost cases men sånn er det ikke. Den støtten dere gjør til mennesker kan gjøre at de orker å holde ut litt til og kan oppleve at livet er vedt å leve. Så å snakke til utagerende,deppa og fortvilende mennesker kan være bra.

Anonymous poster hash: 6bb41...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i en milepæl i livet mitt hvor jeg faktisk har klart å bli ferdig utdannet og å få meg en fast jobb.Jeg kjenner jeg har et behov for å  takke alle sammen. Det som er vrient er at livet forstatt kjennes som et helve tiltider. Men jeg har et generelt bra nå. Ordet frisk har rett og slett fått et nytt innhold. Jeg vil bare takke alle og si tusen takk for all hjelp omsorg og varme. Det handler også når jeg var helt sykt ustabil,usakelig og vrien liv.Doktoronline er et blitt et trygt sted og jeg har nylig gitt min psyk tillatelse til åå lese mine innlegg. JEg tenker at mange av dere tror vi bare er ustabile lost cases men sånn er det ikke. Den støtten dere gjør til mennesker kan gjøre at de orker å holde ut litt til og kan oppleve at livet er vedt å leve. Så å snakke til utagerende,deppa og fortvilende mennesker kan være bra.Anonymous poster hash: 6bb41...5fb Anonymous poster hash: 6bb41...5fb Anonymous poster hash: 6bb41...5fb

:)

Skrevet

Jeg er i en milepæl i livet mitt hvor jeg faktisk har klart å bli ferdig utdannet og å få meg en fast jobb.

Jeg kjenner jeg har et behov for å  takke alle sammen. Det som er vrient er at livet forstatt kjennes som et helve tiltider. Men jeg har et generelt bra nå. Ordet frisk har rett og slett fått et nytt innhold.

Jeg vil bare takke alle og si tusen takk for all hjelp omsorg og varme. Det handler også når jeg var helt sykt ustabil,usakelig og vrien liv.Doktoronline er et blitt et trygt sted og jeg har nylig gitt min psyk tillatelse til åå lese mine innlegg.

JEg tenker at mange av dere tror vi bare er ustabile lost cases men sånn er det ikke. Den støtten dere gjør til mennesker kan gjøre at de orker å holde ut litt til og kan oppleve at livet er vedt å leve. Så å snakke til utagerende,deppa og fortvilende mennesker kan være bra.

Hei!

Jeg er enig med deg, mange mennesker her inne som gir så mye støtte uavbrutt til andre, på en god og konstruktiv måte.

Jeg har selv fått mye hjelp :-) Og en venn har jeg også fått her :-) en jeg har kontakt med på mail :-)

Skrevet

Så bra at du har utdannet deg og fått jobb :)

DOL er en bra plass.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er alltid hyggelig å få tilbakemeldinger om at vi har vært til hjelp og nytte.

Lykke til videre med jobben og livet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...