Gå til innhold

Ambivalens om mat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flott at du har kommet i gang og involvert fastlegen din!

Det med vekt og BMI og kroppsstørrelse, og hvordan vi oppfatter dette, er merkelige greier. Fordi "alt er relativt" kan vi ha en tendens til å alltid tenke at vi selv er større enn, tykkere enn, slappere enn... - flertallet, - dama foran oss i kassakøen, - vi skulle ønske at vi var, - vi syntes vi burde være, - føler at vi "egentlig" er, - vi var eller tror vi var da vi var yngre, osv osv. "Om jeg bare veide noen få kilo mindre, da skulle alt bli bra! Vekta burde begynne på..." Mens vi sannsynligvis ikke tenker sånn om andre. Men de tenker sånn om seg selv.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

27

• frosken

8

• Bella Dotte

8

• PandaAmanda

8

Skrevet

Så flott at du har kommet i gang og involvert fastlegen din!

Det med vekt og BMI og kroppsstørrelse, og hvordan vi oppfatter dette, er merkelige greier. Fordi "alt er relativt" kan vi ha en tendens til å alltid tenke at vi selv er større enn, tykkere enn, slappere enn... - flertallet, - dama foran oss i kassakøen, - vi skulle ønske at vi var, - vi syntes vi burde være, - føler at vi "egentlig" er, - vi var eller tror vi var da vi var yngre, osv osv. "Om jeg bare veide noen få kilo mindre, da skulle alt bli bra! Vekta burde begynne på..." Mens vi sannsynligvis ikke tenker sånn om andre. Men de tenker sånn om seg selv.

Hei!

:-)

Som du tror du er større enn du er :D

Jeg er så glad for den jakken og til informasjon: Jeg var i bursdagsselskap i går, og der hadde to av damene samme jakke, men i annen farge:-)

De er skikkelig vakre og elegante damer, så det tenkte jeg på at du burde vite:-) For de hadde bestilt samme jakke som deg:-)

Jeg følte meg veldig motebvisst og flink akkurat da, men jeg sa jeg hadde fått jakken av en venn:-)

Skrevet

Jeg tror vi alle kan være enige om at den jakka var smashing til deg...! Kjempeglad for det, og for at du likte den og at den kom til nytte! (Jeg hadde tenkt å svare i den andre tråden, men jeg glemte det bort...) Forundrer meg ikke at du har støtt på samme jakke på andre damer, den er litt av en farsott blant de som vanker et visst sted ;) (Holder hvor hemmelig her inne, for å beholde litt "anonymitet"!)

Skrevet

Jeg tror vi alle kan være enige om at den jakka var smashing til deg...! Kjempeglad for det, og for at du likte den og at den kom til nytte! (Jeg hadde tenkt å svare i den andre tråden, men jeg glemte det bort...) Forundrer meg ikke at du har støtt på samme jakke på andre damer, den er litt av en farsott blant de som vanker et visst sted ;) (Holder hvor hemmelig her inne, for å beholde litt "anonymitet"!)

Hei!

Hmmm hvor?? Vanke?

Jeg vanker få steder, biblioteket, Blindern, lesesalen og hjemme.

Det er lite fancy klær rundt meg der, jeg har fjellreven sekk og syns den er best til daglig som til fest.

Jeg ble forbauset, over å være så kul... tror det er riktig ord, jeg vil gjerne vite vankstedet? Dette viste jeg ikke? vansker du på steder? Hvordan vet du om sånne ting, jeg er jo skikkelig kul nå, og det er gøy, uvanlig og ok, når det går så lett som å få en jakke av en venn.

Det er jo da du som er kulhetens kilde.

Skrevet

Sender deg en mail...!

Skrevet

Sender deg en mail...!

Hei!

Godt.

Nå er jeg klar for å starte å vanke...hva nå det er?

Skrevet

Overstått! Klapp på skuldra mi, nå er jeg litt stolt av meg selv :-)

Han ville sende meg til en spesialist. Jeg ønsker litt mer tid noe han gikk med på mot at jeg kommer til kontroll hos han hver 3. uke fremover.

Skrevet

Så glad på dine vegne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...