Gå til innhold

11 dager gammel nattklubbfantast!


Maur

Anbefalte innlegg

De to siste nettene har småen holdt fullt leven hele natta gjennom - han sov ca 2 timer fra 22.30 til 06.00 i natt - ville ha pupp konstant og gråt sårt så fort vi la ham ned. Puppene mine er helt ødelagte etter hard bruk natta igjennom. Tenkte at det kunne være økedager - men BARE om natta? Om dagen sover han som en engel i 2-3 timer, dier som normalt, og sover videre. Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LilleHopp

Hvis han bare er 11 dager gammel, er det etter min erfaring litt tidlig med de store tiltakene. Han skjønner ikke hva som er dag og natt og når han skal sove mer eller mindre. Du må nesten bare innrette deg etter hans behov, selv om det er slitsomt, det retter seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære Maur. Sov når barnet ditt sover. Det er hemmeligheten til å leve gjennom den første tiden som nybakt mor. Forandringer skjer fort, ingen dag er like. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bare er 11 dager gammel, er det etter min erfaring litt tidlig med de store tiltakene. Han skjønner ikke hva som er dag og natt og når han skal sove mer eller mindre. Du må nesten bare innrette deg etter hans behov, selv om det er slitsomt, det retter seg etterhvert.

Vi hadde problemer med vår jente de to første månedene (hun er nå 13 mnd). Hun snudde døgnet og skulle også suge på puppen natten igjennom. Jeg holdt på å bli gal av det livet. Da hun vår to mnd. begynte vi å vekke henne når hun sov på dagtid og holde henne litt mer våken. Det var fælt når det stod på, vi hadde så vondt av å vekke henne, men det hjalp. Vi holdt på med dette i 3 - 4 dager. Plutselig sov hun natten igjennom. Vi la henne rundt 23 og hun sov til kl. 8 om morgenen. Det var kjempedeilig og absolutt verdt strevet.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...