Gå til innhold

konspirasjonsteori om DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var de som startet hele spiseforstyrrelsestrenden på internett slik at psykologer kunne tjene penger på oss. Etter forumet ble stengt fortsatte trenden på andre formum f.eks mirc

Vennlig hilsen tidligere DOL spiseforstyrrelsejente.  

Anonymous poster hash: 27a36...2e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spredde spiseforstyrrelse seg til hele verden? 

Kan det være at mange med samme utfordring fant hverandre på Dol? 

Slik mennesker søker sammen for svar, forståelse og utvikling?

Skrevet

Da burde vel matbutikk-konspiratørene intervenert på en eller annen måte, slik at de skulle unngå sine tap?

Skrevet

Det var de som startet hele spiseforstyrrelsestrenden på internett slik at psykologer kunne tjene penger på oss. Etter forumet ble stengt fortsatte trenden på andre formum f.eks mirc

Vennlig hilsen tidligere DOL spiseforstyrrelsejente.  

Hadde ingen spiseforstyrrelser før DOL ble lansert?

Skrevet

Jeg hadde ingen SF før DOL kom. Og tipper jeg ikke er det eneste tilfellet av lettpåvirket ungdom.  Det var dessuten grunner til at DOL ble stengt.

Skrevet

Det var de som startet hele spiseforstyrrelsestrenden på internett slik at psykologer kunne tjene penger på oss. Etter forumet ble stengt fortsatte trenden på andre formum f.eks mirc Vennlig hilsen tidligere DOL spiseforstyrrelsejente.   Anonymous poster hash: 27a36...2e7

Hvorfor skriver du "Konspirasjonsteori" i overskriften?

Tror du på det du selv skriver eller mener du at det er nettopp en konspirasjonsteori?

Skrevet

Jeg hadde ingen SF før DOL kom. Og tipper jeg ikke er det eneste tilfellet av lettpåvirket ungdom.  Det var dessuten grunner til at DOL ble stengt.

Nei, men mange andre hadde spiseforstyrrelser lenge før DOL ble lansert.

Skrevet

Hehe :) Det blir morsomt å se hvor mange det er som gidder å la seg fyre opp av denne.

Jeg var også på DOL (og chattene) i "gamledager" og slet med SF, uten at det hadde noen ting med DOL å gjøre. Husker det var et eget forum for SF (eller husker jeg helt feil nå?) men jeg var aldri der.

Leit å høre at du føler deg så påvirket av et forum at du tenger at du utviklet psykdom av det. Håper du i mellomtiden har fått god hjelp.

Skrevet

Hvorfor skriver du "Konspirasjonsteori" i overskriften?

Tror du på det du selv skriver eller mener du at det er nettopp en konspirasjonsteori?

Jeg vet bare at det er flere enn meg som har hatt disse tankene. At psykologer planter ideer i sinnet til sårbare mennesker slik at de trenger enda mer behandling og at psykologene bare tjener penger på det. Og ja det tror jeg faktisk på. Det har vært en del i media om psykologer som har skapt falske minner hos psykiatriske pasienter, f.eks seksuelle overgrep.

Skrevet (endret)

Jeg vet bare at det er flere enn meg som har hatt disse tankene. At psykologer planter ideer i sinnet til sårbare mennesker slik at de trenger enda mer behandling og at psykologene bare tjener penger på det.

Tin_foil_hat_2.jpg

Endret av BrukerErAnonym

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...