Gå til innhold

NHD: Seponere Remeron + øvrig medikamentspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg står foreløpig på følgende medikamenter mot OCD:

Zoloft: 200 mg (serum 51 nmol/l)

Zeldox: 40 mg (serum ikke sjekket)

Remeron: 30 mg (serum 53 nmol/l)

Tidligere sto jeg på:

Zoloft: 400 mg

Buspiron: 30 mg

Remeron: 30 mg

Selo-Zok: 25 mg

(legen min ville heller at jeg skulle ta Zeldox fremfor å dosere Zoloft opp til øvre normalområde på serumkonsentrasjon. I det øvrige synes han det er helt fint at jeg får råd av deg her)

Målet mitt er å slutte med Remeron, siden vekten nå snart begynner å bli et problem i den forstand at den nærmer seg et uheldig tall, til tross for at jeg trener 5 ganger i uken. Jeg vet at en god del av vektøkningen min er muskler, men jeg er ikke komfortabel med å ha antydning til ølvom :-)

I går forsøkte jeg å ta 15 mg Remeron. Med den konsekvens at jeg sov relativt dårlig, småvåknet hele tiden og hadde mareritt. I tillegg føler jeg meg litt "daff" i dag.

Er dette ting som går bort etter noen dager? Bør jeg bare fortsette på 15 mg inntil videre? Og kan jeg øke Zeldox litt ved behov, evt hvor mye? Den hjelper meg veldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...