Gjest Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 sliter endel med angst og depresjoner og har helt mistet sex lysten. er 53 år og kvinne.kan det være pga psyken lysta er blitt borte?? og finnes det noen medisiner som kan gjøre meg normal hva sexlyst angår?? er redd nærhet og... 0 Siter
ISW Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Høres ut som det er på grunn av din angst/depresjon at lysten har forsvunnet? Behandling må jo da være å behandle angsten og depresjonen din. Det finnes mange muligheter, både medisiner og samtaleterapi. Virker litt nytteløst å "adressere" dette med å bruke medikamenter som øker lysten (hvis de i det hele tatt finnes). Behandle roten til problemet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Depresjon gir nesten alltid nedsatt sexlyst. Wellbutrin er det antidepressive medikamentet du skal bruke om du ønsker mer lyst og glede i sexlivet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Depresjon gir nesten alltid nedsatt sexlyst. Wellbutrin er det antidepressive medikamentet du skal bruke om du ønsker mer lyst og glede i sexlivet. Gjelder det også hvis lysten er lav på den man skal ha sex med? Anonymous poster hash: 28edf...709 0 Siter
Nycora Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Gjelder det også hvis lysten er lav på den man skal ha sex med? Anonymous poster hash: 28edf...709 Selvsagt. Jeg bruker wellbutrin og hopper på hvem som helst, hehe ;-). Fra spøk til alvor: min mann får nok godene av dette, men så har jeg også følelser for han . Har ikke opplevd å få følelser for andre, heldigvis må jeg vel si. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Gjelder det også hvis lysten er lav på den man skal ha sex med? Anonymous poster hash: 28edf...709 Et sentralt kjennetegn på depresjon er tap av følelser for de man normalt har følelser for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.