Dory Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Pga ocd'n har jeg nok fått en del stressplager, som igjen gjør at jeg har: Mye hodepine Magesmerter (spenninger/angst) Vondt i korsrygg. Anspent i kjeve, henger (knytter mye hender) Derfor har jeg oppsøkt psykomotorisk fysio. Har hatt tre timer, og det virker jo veldig bra. Er det noen erfaringer med det her? 0 Siter
Gjest Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 (endret) Pga ocd'n har jeg nok fått en del stressplager, som igjen gjør at jeg har: Mye hodepine Magesmerter (spenninger/angst) Vondt i korsrygg.m Anspent i kjeve, henger (knytter mye hender) Derfor har jeg oppsøkt psykomotorisk fysio. Har hatt tre timer, og det virker jo veldig bra. Er det noen erfaringer med det her? Ja, jeg gikk hos en for noen år siden - før jeg innså mine psyk.plager. Min erfaring er at dette gikk mye på samt virket veldig godt mht avspenning. Hadde jeg innsett mine psykiske plager den gangen, er jeg sikker på at jeg at jeg ville hatt mer nytte av det. Lykke til Endret 20. september 2013 av hww 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Pga ocd'n har jeg nok fått en del stressplager, som igjen gjør at jeg har: Mye hodepine Magesmerter (spenninger/angst) Vondt i korsrygg. Anspent i kjeve, henger (knytter mye hender) Derfor har jeg oppsøkt psykomotorisk fysio. Har hatt tre timer, og det virker jo veldig bra. Er det noen erfaringer med det her? Jepp. Null effekt. 0 Siter
Dory Skrevet 20. september 2013 Forfatter Skrevet 20. september 2013 Takk for svar hww, blir spennende. Jeg har prøvd mye nå, men hodepinen kommer tilbake, så verdt å prøve. Mariaflyfly: Huff da. Jeg er spent. Har prøvd hummer og kanari. Men det ramler tilbake. Så jeg får gi de litt tid;) 0 Siter
Gjest Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Takk for svar hww, blir spennende. Jeg har prøvd mye nå, men hodepinen kommer tilbake, så verdt å prøve. Mariaflyfly: Huff da. Jeg er spent. Har prøvd hummer og kanari. Men det ramler tilbake. Så jeg får gi de litt tid;) Hun jeg gikk til tok små skritt og gikk langsomt fremover, og man måtte være tålmodig. Så jeg anbefaler deg å gi det litt tid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.