AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hei igjen! Det er meg som skrev innlegget om spiseproblemer. Jeg har nå gått 2 dager med minimalt med væske/næring. I dag har jeg kun drukket minimalt med vann til medisinene. Jeg er i dag trett og svimmel. Jeg har ikke sagt dette tidligere til min behandler, jeg har løyet og sagt at jeg spyr fordi jeg er syk, men nå begynner denne å bli brukt opp. I dag fortalte jeg hemmeligheten til psyk sykepleier og hun ble bekymret da jeg fortalte at jeg ikke spiser eller drikker. Hun sa at hvis dette fortsetter kan jeg bli behandlet med tvang, dette synes jeg er rart da jeg ikke er undervektig. Jeg har nå tatt av ca 2 kilo på 24 timer. Hun sa at livet og helsen var i fare etter disse 2 dagene. Kan dem virkelig legge meg inn mot min vilje og tvangsbehandle meg når jeg ikke er undervektig? Anonymous poster hash: b756b...4d4 0 Siter
laban Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Ja. Spesielt fordi det selvfølgelig er farlig å la være å drikke. Kroppen tåler ikke lang tid uten væske.Ta imot den hjelpen du kan få nå, før det ender med sondeernæring. Tro meg, du ønsker deg ikke det ubehaget. 0 Siter
frosken Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Jeg tror dette ordner seg av seg selv i løpet av uka. Jeg tolker det ikke som en spiseforstyrrelse, mer som en fiks ide. 0 Siter
Caylee Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hvorfor spiser og drikker du ikke? 0 Siter
Nycora Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hei igjen! Det er meg som skrev innlegget om spiseproblemer. Jeg har nå gått 2 dager med minimalt med væske/næring. I dag har jeg kun drukket minimalt med vann til medisinene. Jeg er i dag trett og svimmel. Jeg har ikke sagt dette tidligere til min behandler, jeg har løyet og sagt at jeg spyr fordi jeg er syk, men nå begynner denne å bli brukt opp. I dag fortalte jeg hemmeligheten til psyk sykepleier og hun ble bekymret da jeg fortalte at jeg ikke spiser eller drikker. Hun sa at hvis dette fortsetter kan jeg bli behandlet med tvang, dette synes jeg er rart da jeg ikke er undervektig. Jeg har nå tatt av ca 2 kilo på 24 timer. Hun sa at livet og helsen var i fare etter disse 2 dagene. Kan dem virkelig legge meg inn mot min vilje og tvangsbehandle meg når jeg ikke er undervektig? Anonymous poster hash: b756b...4d4 Hei. Jeg har hatt problemer med å få i meg mat en stund. Fikk et godt råd fra Frosken. Kjøp ernæringsdrikker på apoteket og forsøk å få i deg dette. Det har jeg gjort idag og beholder den faktisk. Du må bestemme deg for å spise uansett hvor mye det byr deg imot. Jeg har spist, kastet opp, spist, kastet opp i hele helga. Nå når jeg får i meg drikke så er jeg ikke svimmel lenger ihvertfall. Vær bestemt med deg selv, tåle litt ubehag uansett, men SPIS! 0 Siter
Epleblomst Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hvis du ikke vil ha tvang, så vet du jo hva som skal til. Du kommer nok til og ønske deg drikke ganske snart, så da ordner det seg nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.