Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Unaturlig langt liv... Hm...mye bedre det enn evig liv ihvertfall! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hm...mye bedre det enn evig liv ihvertfall! Jeg kunne godt tenke meg å leve evig... sykdom gjør vondt, ikke sant? Døden er den verste sykdom - altså det som gjør aller mest vondt. 0 Siter
tonie Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Haha... Du kan godt få en diagnose av meg. Hvis du vil ha.? Arve en av dine avlagte, eller få en helt egen, mener du? 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Tror ikke døden er så ille jeg. I min tilstand akkurat nå kunne jeg ikke tenke meg å leve evig nei. Det blir som å komme til helvete. Er jeg i bra form, slik jeg har vært i hele sommer, koser jeg meg med livet og håper virkelig at ønsket mitt når jeg er syk ikke går i oppfyllelse. Er redd for å bli straffet for tankene mine da. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Tror ikke døden er så ille jeg. I min tilstand akkurat nå kunne jeg ikke tenke meg å leve evig nei. Det blir som å komme til helvete. Er jeg i bra form, slik jeg har vært i hele sommer, koser jeg meg med livet og håper virkelig at ønsket mitt når jeg er syk ikke går i oppfyllelse. Er redd for å bli straffet for tankene mine da. Bedre enn å dø, det vet man ikke hva innebærer. For min egen del har jeg det ikke direkte vondt mesteparten av tiden. Det er bare det at jeg sitter og glor som jeg skulle vært 80 år. Arve en av dine avlagte, eller få en helt egen, mener du? Hehe, vær så god å ta en av mine "avlagte". Du kan velge mellom F22 paranoid psykose og F21 schizotyp lidelse. Ja også kan du få F32.1 moderat depressiv episode på kjøpet, for det gjorde jeg og. Burde være et godt tilbud, de nødsløvende medisinene er jo til og med på Blåresept, hvilket betyr at du ikke trenger å betale mer enn cirka 2000 i året. Ja, også nevnte jeg at du ikke kan ha noen karriere eller venner IRL. Men det gjør vel ingenting, en diagnose har jo tross alt en stor egenverdi... 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 TulleKoppen: Du kan umulig være som en 80 - åring, du virker ikke så veldig gammel når jeg ser hva du skriver. Mye klokt som du skriver, kanskje du burde bli prest? ;-). Jeg lider nå...igjen....kjenner igjen alt fra tidligere sykdomsperioder. Lurer på om jeg har riktig diagnose jeg også. Minner ihvertfall lite på bipolar dette jeg har. Tror jeg kan kurere meg selv jeg, har du prøvd healing? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 TulleKoppen: Du kan umulig være som en 80 - åring, du virker ikke så veldig gammel når jeg ser hva du skriver. Mye klokt som du skriver, kanskje du burde bli prest? ;-). Jeg lider nå...igjen....kjenner igjen alt fra tidligere sykdomsperioder. Lurer på om jeg har riktig diagnose jeg også. Minner ihvertfall lite på bipolar dette jeg har. Tror jeg kan kurere meg selv jeg, har du prøvd healing? Hehe, men jeg føler meg som en 80-åring... for det meste. Prest? Hehe nei takk. Lett å tenke at man har feil diagnose, spesielt når man føler det går nedover... Nei healing har jeg aldri prøvd. Da hadde jeg nok heller brukt pengene på online strippeshow (eller hva de kaller det)... 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hehe, men jeg føler meg som en 80-åring... for det meste. Prest? Hehe nei takk. Lett å tenke at man har feil diagnose, spesielt når man føler det går nedover... Nei healing har jeg aldri prøvd. Da hadde jeg nok heller brukt pengene på online strippeshow (eller hva de kaller det)... Kjenner liksom meg ikke igjen i noen diagnose akkurat nå, dette er kanskje ikke noe poeng heller da. Jeg har jo prøvd så og si alt av medisiner, så det er jo ingenting der å hente. Da har det jo kanskje heller ikke noe å si om jeg lider av det ene eller det andre. Jeg vurderer faktisk å ringe en sånn healer, eller en som er synsk. Har tro på dette. Online strippeshow tror jeg at jeg står over. Lurer på at jeg egentlig er en stor sutrekopp og at det er det som feiler meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Kjenner liksom meg ikke igjen i noen diagnose akkurat nå, dette er kanskje ikke noe poeng heller da. Jeg har jo prøvd så og si alt av medisiner, så det er jo ingenting der å hente. Da har det jo kanskje heller ikke noe å si om jeg lider av det ene eller det andre. Jeg vurderer faktisk å ringe en sånn healer, eller en som er synsk. Har tro på dette. Online strippeshow tror jeg at jeg står over. Lurer på at jeg egentlig er en stor sutrekopp og at det er det som feiler meg. Jeg og heller mot det alternative og healere nå Har også tro på at mye ligger i våre egne hender. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Jeg vurderer faktisk å ringe en sånn healer, eller en som er synsk. Har tro på dette. Online strippeshow tror jeg at jeg står over. Lurer på at jeg egentlig er en stor sutrekopp og at det er det som feiler meg. Hvis du spør meg så er det ikke bare bortkastede penger, men også skadelig, du bør heller satse på noe som man vet har effekt. Vel, "sutrekopp", det er vel ikke en medisinsk term... hvis man er misfornøyd med hvordan man har det og ikke får til det man normalt kunne forvente, så er man jo syk. Per definisjon! 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Jeg og heller mot det alternative og healere nå Har også tro på at mye ligger i våre egne hender. Hm...akkurat nå føler jeg at jeg ikke har så mye å si selv, vil høre med en som er synsk. Kanskje han kan se hva dette egentlig dreier seg om? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hm...akkurat nå føler jeg at jeg ikke har så mye å si selv, vil høre med en som er synsk. Kanskje han kan se hva dette egentlig dreier seg om? Hm... siden du spør akkurat meg så må og vil jeg jo si hva jeg mener, og det er at du blir mer forvirret / mindre vitende av slikt. Ta et kurs i fallskjermhopping i stedet da vel? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hm...akkurat nå føler jeg at jeg ikke har så mye å si selv, vil høre med en som er synsk. Kanskje han kan se hva dette egentlig dreier seg om? En seriøs klarsynt kan nok hjelpe, vil oppsøke en selv. Tror ikke jeg har noen sykdom egentlig, det dreier seg om helt andre ting. 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hvis du spør meg så er det ikke bare bortkastede penger, men også skadelig, du bør heller satse på noe som man vet har effekt. Vel, "sutrekopp", det er vel ikke en medisinsk term... hvis man er misfornøyd med hvordan man har det og ikke får til det man normalt kunne forvente, så er man jo syk. Per definisjon! Hva når man har prøvd det meste som psykiatrien mener du skal prøve og dette ikke hjelper. Skal jeg da stole på dem? Tror du at healing er skadelig? Jeg har prøvd dette før og fått hjelp. Føler det er noe rundt meg for tiden, jeg er ikke alene. Kanskje er jeg syk, føler meg jo langt ifra frisk. Alle mennesker er fientlige mot meg idag. Bedre å "snakke" med noen som jeg ikke ser. 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 En seriøs klarsynt kan nok hjelpe, vil oppsøke en selv. Tror ikke jeg har noen sykdom egentlig, det dreier seg om helt andre ting. Hm...jeg kan ikke bestemme for deg, TulleKoppen mener jo at dette er skadelig. Vet ikke jeg egentlig. Føler du deg frisk? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Får jo gjøre som man vil, da. Men jeg har den meningen, da... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hm...jeg kan ikke bestemme for deg, TulleKoppen mener jo at dette er skadelig. Vet ikke jeg egentlig. Føler du deg frisk? Jeg er bare åpen for mange ting noen ikke er, man kan bli syk av det. Men jeg skal holde meg frisk nå, skal være sterk. Har begynt å kjenne energier igjen, innser at det ikke trenger å være sykt. Men det kan vi ikke diskutere her, da blir de sure. 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Får jo gjøre som man vil, da. Men jeg har den meningen, da... Det er lov å mene det man vil :-). 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Har begynt å kjenne energier igjen, innser at det ikke trenger å være sykt. Men det kan vi ikke diskutere her, da blir de sure. Det er ingen som blir sure når/om du snakker om energiene dine, selv om du opplever det slik når andre er uenige i at det er friskt og naturlig å ha slike hallusinasjoner... det er flott om du snakker om det her, dette er et forum for psykiatri, og det hører så desidert hjemme under dette tema. 0 Siter
Nycora Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Jeg er bare åpen for mange ting noen ikke er, man kan bli syk av det. Men jeg skal holde meg frisk nå, skal være sterk. Har begynt å kjenne energier igjen, innser at det ikke trenger å være sykt. Men det kan vi ikke diskutere her, da blir de sure. Nei, dette er vel ikke et forum for alternativ medisin. Min mann vil gjemme drømmefangerne mine, da blir jeg sint. Jeg trenger dem for å føle meg trygg. Har endel bøker jeg gleder meg til å lese ;-). Skulle gjerne visst om en seriøs healer ja, han jeg kjente lever ikke lengre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.