Gå til innhold

Jeg orker ikke en runde til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bp lidelse og ptsd varig. Jeg har vært så frisk lenge at nå er jeg veldig lei meg.

Holder på å bli syk igjen og det går bratt nedoverbakke. Orker bare ikke denne psykiatrirunden en gang til. Har lyst til å gjemme meg i skogen, slippe å møte folk. Jeg er så lei av dette at jeg gråter her jeg sitter. Er sliten og oppgitt. Hva kan egentlig hjelpe meg som har prøvd alt fra før? Er det ikke bedre at de får slippe meg, tror alle har det bedre med det?

Skrevet

Jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er bedre for omgivelsene dine å slippe deg. De vil ikke få det bedre uten deg.

Det er leit at du har et nytt tilbakefall, tror ikke det er noen annen utvei enn å samarbeide med behandlingsapparatet og gjøre ting som best du kan.

God bedring :-)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en tryllestav og fått deg frisk. Jeg unner deg ikke å ha det vondt.

Du har dessuten gitt meg og andre gode svar.

Men jeg kan ikke gjøre annet enn å si at det vil bli bedre igjen - og det vet du, for du har vært gjennom det før. En mager trøst og helt sikkert ikke det du vil høre (jmfr overskriften). Men hold ut.

Klem fra ei som har vært nede i det sorte hullet selv om du vil ha..

Skrevet

Jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er bedre for omgivelsene dine å slippe deg. De vil ikke få det bedre uten deg.

Det er leit at du har et nytt tilbakefall, tror ikke det er noen annen utvei enn å samarbeide med behandlingsapparatet og gjøre ting som best du kan.

God bedring :-)

Takk! Pokker også. Er sint ,lei meg og har lyst til å snu hele stua på hodet. Har beholdt litt drikke som du foreslo idag. Så spiste jeg litt suppe til kvelds og kastet opp igjen. Jeg griner og spyr. Vet ikke hva dette er, men jeg tror jeg blir gal. Sover jo dårlig også, gjør ikke saken bedre. Tar alt opp i verste mening og kan ikke være sammen med folk . Akkurat nå er jeg sint, lei meg, angst, lyst til å springe til skogs, sliten, trett...pokker.

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en tryllestav og fått deg frisk. Jeg unner deg ikke å ha det vondt.

Du har dessuten gitt meg og andre gode svar.

Men jeg kan ikke gjøre annet enn å si at det vil bli bedre igjen - og det vet du, for du har vært gjennom det før. En mager trøst og helt sikkert ikke det du vil høre (jmfr overskriften). Men hold ut.

Klem fra ei som har vært nede i det sorte hullet selv om du vil ha..

Noe av problemet er nok at jeg ikke bruker noe stemningsstabiliserende for tiden. Blir kvalm. Bare jeg tenker på slike medisiner, er mistenksom egentlig. Vil ikke ha rottegift. Derfor er det også vanskelig å oppsøke hjelp, regner med det blir foreslått medisiner som jeg vet jeg blir sykere av.

Sikker på at du ikke kan skaffe meg den tryllestaven?

Skrevet

Noe av problemet er nok at jeg ikke bruker noe stemningsstabiliserende for tiden. Blir kvalm. Bare jeg tenker på slike medisiner, er mistenksom egentlig. Vil ikke ha rottegift. Derfor er det også vanskelig å oppsøke hjelp, regner med det blir foreslått medisiner som jeg vet jeg blir sykere av.

Sikker på at du ikke kan skaffe meg den tryllestaven?

Dessverre. Jeg har lett etter både tryllestav og omveier selv - helt forgjeves..

Ønsker deg god bedring.

Skrevet

Dessverre. Jeg har lett etter både tryllestav og omveier selv - helt forgjeves..

Ønsker deg god bedring.

Takk for det.

Kom på en bok jeg leste engang om eskimoer. Der satte de den gamle, syke bestemoren ut på isen. Så kunne enten noen dyr ta livet av henne, eller isen gikk...lurer på om psykiatrien kan gi meg en sånn behandling? Eller avliving på annet vis. Det blir jo gjort med dyr som lider. Hvorfor ikke være like human med mennesker?

Skrevet

Takk for det.

Kom på en bok jeg leste engang om eskimoer. Der satte de den gamle, syke bestemoren ut på isen. Så kunne enten noen dyr ta livet av henne, eller isen gikk...lurer på om psykiatrien kan gi meg en sånn behandling? Eller avliving på annet vis. Det blir jo gjort med dyr som lider. Hvorfor ikke være like human med mennesker?

Hei :)

Hvordan går det med deg?

Jeg syntes det ble for vanskelig å svare deg igår. Håper det er greit. Har tenkt litt på deg idag.

Skrevet

Hei :)

Hvordan går det med deg?

Jeg syntes det ble for vanskelig å svare deg igår. Håper det er greit. Har tenkt litt på deg idag.

Hei du, ikke bekymre deg for meg, jeg står på beina selv om jeg er syk :-).

Skal ikke skryte og si at denne dagen har vært fin. Var på en lang kjøretur og alle så hatefullt på meg. De er sinte.

Jeg vet hvorfor jeg er sånn nå, var på en undersøkelse på sykehuset, i tillegg sliter jeg med søvn og få døgnet på rette plass. Er litt ute å kjøre, men håper at tiden vil gjøre meg bedre. Har time hos behandler om få dager. Vet ikke hva som kan komme ut av dette egentlig, vurdere å si den fra meg. Litt ambivalens ute og går. Men jeg fungerer veldig dårlig nå, hvis jeg skal være ærlig.

Ikke tenk på meg, jeg blir nok bedre igjen bare jeg får ristet dette av meg. Skal jobbe hardt fysisk i morgen og se om dette hjelper. Takk for omtanken :-).

Skrevet

Hei du, ikke bekymre deg for meg, jeg står på beina selv om jeg er syk :-).

Skal ikke skryte og si at denne dagen har vært fin. Var på en lang kjøretur og alle så hatefullt på meg. De er sinte.

Jeg vet hvorfor jeg er sånn nå, var på en undersøkelse på sykehuset, i tillegg sliter jeg med søvn og få døgnet på rette plass. Er litt ute å kjøre, men håper at tiden vil gjøre meg bedre. Har time hos behandler om få dager. Vet ikke hva som kan komme ut av dette egentlig, vurdere å si den fra meg. Litt ambivalens ute og går. Men jeg fungerer veldig dårlig nå, hvis jeg skal være ærlig.

Ikke tenk på meg, jeg blir nok bedre igjen bare jeg får ristet dette av meg. Skal jobbe hardt fysisk i morgen og se om dette hjelper. Takk for omtanken :-).

:)

Gi oss gjerne en oppdatering når du har vært hos behandler. Håper dere finner en løsning. Slik kan du iallfall ikke ha det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...