Gå til innhold

Hvorfor ikke lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samarbeider du med behandlere? Tar du imot den hjelpen du kan få? Tar du medisinen du skal? Jeg tror det er den måten du kan få det bedre på.

Ja, jeg samarbeider. Selvfølgelig tar jeg medisinen jeg skal. Har ikke noe valg. Jeg tror det finnes bedre måter.

Skrevet

Men :( åhhh må tenke over dette. Kan bli store konsekvenser. .

Skrevet

Jeg vil jo det selv!! Men det går faen meg ikke. Jeg er psykopatisk dritt. Takket være meg som H. Faen heller. Vil finne løsning! Men det er umulig. Med mindre jeg prøver å brenne boka. Men da er det noen som kommer til å bli sure.

Du bør høre mer på de der du er innlagt, la dem hjelpe deg.

Skrevet

Det er det jeg gjør nå. Psykologen spurte meg om det var noen måte jeg kunne bli "bare" meg igjen, og ikke den andre personen samtidig. Om jeg viste om en måte vi skulle komme unna hverandre på. Hun ba meg tenke på det. Og nå har jeg funnet løsningen er ikke sikkert den hjelper men kan prøve. Nemlig ta masse blod og stikke i hjel boka.

Det er bra du hører på dem :) Men de bør jo finne ut mer snart, om det er vrangforestillinger eller dissosiasjon. Men er godt du får hjelp :)

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Så merkelig... jeg har selvskadet mange ganger og hver gang tar de fra meg det jeg har selvskadet med. Men vi snakker nesten ikke noe om selvskadingen.. Siden i går har ingen snakket med meg om det, og ikke får jeg noen samtale heller. Så hvorfor skal de da forvente folk skal slutte med det? Når de ikke prøver engang?

Vi godtar ikke at du bruker dol til å snakke/skrive om ting du ikke får snakke om på avdelingen. Du får ikke bruke dol til å sabotere den behandlingen du mottar.

Vennligst les den pm vi har sendt deg.

Skrevet

Vi godtar ikke at du bruker dol til å snakke/skrive om ting du ikke får snakke om på avdelingen. Du får ikke bruke dol til å sabotere den behandlingen du mottar.

Vennligst les den pm vi har sendt deg.

Ok. Skal slutte. Jeg var dum :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...