AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 I tillegg til bp sliter jeg med bl.a. panikkanfall. Brukt Efexor 75mg mot dette i litt over et år med meget god effekt. Imidlertid ødelegger den helt fullstendig for meg seksuelt, og nå vil jeg ikke mer. Tidligere i dag snakket jeg med en psykiater som mente det var en mulighet å forsøke å halvvere dosen for å minske bivirkninger. Men det er jo en ekstremt liten dose??? 75mg er ikke noen stor dose heller. Tidligere i livet forsøkt Cipralex uten uffekt eller bieffekt. Så... Blir ikke det å gå på minste mulige dose som å "tisse i havet?" Er det ikke heller tilrådelig å forsøke et annet preparat? Vi var inne på Seroxat, men kom ikke til noen sikker konklusjon i dag. Noen mening om dette NHD? Tar ellers Lamictal og Seroquel. Anonymous poster hash: f3a29...34f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Kun et forsøk kan gi et sikkert svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.