Gå til innhold

Hvis man er på frivillig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er på frivillig kan man få fotfølging da? Kan den som er på frivillig si nei uten å komme på tvang?

Skrevet

Hvis man er på frivillig kan man få fotfølging da? Kan den som er på frivillig si nei uten å komme på tvang?

Du kan fot følges, og dersom du er til fare for degselv kan du tvangsinnlegges.
Skrevet

Spør din primærkontakt da vel? Du kan spørre om du risikerer tvang hvis det og det. De har faktisk et krav på seg til å fortelle sannheten, så langt de vet om.

Skrevet

Du kan fot følges, og dersom du er til fare for degselv kan du tvangsinnlegges.

Ok..

Skrevet

Spør din primærkontakt da vel? Du kan spørre om du risikerer tvang hvis det og det. De har faktisk et krav på seg til å fortelle sannheten, så langt de vet om.

Det tør jeg ikke. Da tror hun det er noe galt. Bare lurte, var ikke noe spesielt.

Skrevet

jeg tror jeg blir fotfulgt i dag hvis jeg forteller sannheten. Men jeg skal fortelle det til dem altså. Men jeg nekter i så fall at de gjør det så da er jeg ute å kjøre.

Skrevet

Jeg skal si sannheten til dem nå. Ønsk meg lykke til :unsure:

Skrevet

Tusen takk..

Det føltes som jeg er tvang igjen. Slapp heldigvis fotfølging men får tilsyn hvert tiende minutt. Og de ransaket rommet mitt.. Skriver jeg meg ut nå gjør de om til tvang. Så jeg har bestemt meg for at det er en dårlig ide. Jeg vil ikke havne på tvang igjen.

Skrevet

Tusen takk..

Det føltes som jeg er tvang igjen. Slapp heldigvis fotfølging men får tilsyn hvert tiende minutt. Og de ransaket rommet mitt.. Skriver jeg meg ut nå gjør de om til tvang. Så jeg har bestemt meg for at det er en dårlig ide. Jeg vil ikke havne på tvang igjen.

De vil jo bare passe på at du er trygg. Men skjønner at det føles veldig plagsomt.

Jeg håper bare at du etterhvert vil få en behandling som fungerer. Det er jo lite motiverende at det ikke går noen vei, da blir det kun den negative siden (reduserte muligheter) og ikke den positive (at du faktisk blir frisk).

Et godt råd er vel: Forsøk å samarbeide så godt du kan med dine behandlere. Det kan virke håpløst, men hold ut. Det kommer bedre tider :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...