Gjest Ville19 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 hei..vært fint med noen råd nå,da jeg føler meg ganske forvirra og trist.. altså,jeg har en kjæreste,som jeg selfølgelig er glad i, som har vært sammen med i ca 1 og ett halvt år.. Har tidligere hatt rusproblemer noe som har etterlatt meg med endel angst og depresjon,som jeg føler må taes i betraktning av denne situasjonen,siden det styrer mye av min hverdag..kjæresten min har ikke mye innsikt i akkurat dette og har det vel greit uten å vite for mye.Jeg har alltid vært noe sjalu av meg, men med dette siste forholdet har jeg opplevd det som svært vanskelig og takle,derav også gjort meg veldig usikker..så var han ute i går kveld og jeg ringer i dag morres, og spør som vanlig, var det noen søte jenter da? hvor han svarer: vet ikke..isåfall var de dumme... vel,med min kunnskap om kjæresten min tyder dette svaret på at han så abseloutt ikke oppfører seg som jeg tror ute på byen,nemlig sitter på en stol og drikker øl,men sjekker damer..jeg ble såklart innmari lei meg..jeg lurer på,bør jeg gjøre det slutt for min egen del,skaper han ikke flere problemer enn jeg behøver?..jeg er forvirra,frustrert...ser vel egentlig selv nå hva jeg bør gjøre men..hva synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39464-forhold-takknemlig-for-r%C3%A5d-og-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg har kopiert det jeg mener er det vesentlige i ditt innlegg: "så var han ute i går kveld og jeg ringer i dag morres, og spør som vanlig, var det noen søte jenter da? hvor han svarer: vet ikke..isåfall var de dumme... vel,med min kunnskap om kjæresten min tyder dette svaret på at han så abseloutt ikke oppfører seg som jeg tror ute på byen,nemlig sitter på en stol og drikker øl,men sjekker damer.." Hvis han var ute på byen, og det var mye folk der, er det svært sannsynlig at det også var et par søte jenter blant dem. Jeg kan ikke se at din tolkning av hans svar (han sjekker jenter), er den tolkning som er mest sannsynlilg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39464-forhold-takknemlig-for-r%C3%A5d-og-svar/#findComment-149070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.