Caylee Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 "har du tenkt til å stikke av om vi går ut"? Hva faen? Det kaller jeg en krenkelse. Hva syns dere? 0 Siter
frosken Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Jeg tenker at denne kommentaren har sammenheng med hvordan du velger å oppføre deg i avdelingen. Det virker som om du igjen har rotet deg inn i en masse utagering og maktkamper i forhold til personalet. Da er det rimelig at de stiller spørsmål om hvorvidt du har tenkt å oppføre deg voksent eller ikke. Jeg synes overhodet ikke dette er en krenkelse, det er en naturlig konsekvens. 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Jeg tenker at denne kommentaren har sammenheng med hvordan du velger å oppføre deg i avdelingen. Det virker som om du igjen har rotet deg inn i en masse utagering og maktkamper i forhold til personalet. Da er det rimelig at de stiller spørsmål om hvorvidt du har tenkt å oppføre deg voksent eller ikke. Jeg synes overhodet ikke dette er en krenkelse, det er en naturlig konsekvens. Jeg har oppført meg helt fint faktisk. Jeg har ikke gjort noe galt. Og å spør de om det? Og får nå bare lov til å gå i en park Hahaha -.- ingen butikker eller noe som helst. Fy faen. Nightmare 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Jeg får flashback fra i vår. Da alt gikk i dass. 0 Siter
gullfisk Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Nei, jeg syns det er et vanlig spørsmål. De mente nok ikke å krenke deg, men lurte på om du hadde tenkt å stikke av hvis de gikk ut. 0 Siter
frosken Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Jeg får flashback fra i vår. Da alt gikk i dass. Kan du ikke forsøke å samarbeide med personalet om å ikke repetere det som skjedde i vår? Det er ikke personalet som er din motstander, men sykdommen. Du har gode muligheter til å velge hvordan du forholder deg til dine problemer. Enten kan du bruke et år til på utagering, selvskading og drama av ulike typer - eller du kan ta frem din voksne side og bestemme deg for å gå et skritt av gangen i riktig retning. Du har valg - og valgene dine har stor betydning for hvordan livet ditt kommer til å bli i årene som kommer. 0 Siter
Nycora Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 "har du tenkt til å stikke av om vi går ut"? Hva faen? Det kaller jeg en krenkelse. Hva syns dere? Har du tenkt på muligheten av at de kanskje bryr seg om deg og er redde for deg? Hva om de bare ønsker deg godt? Jeg leste at du skrev et sted at du bare er 18 år gammel. Jeg har ungdommer som er litt eldre enn deg. Hadde en av dem vært så psykisk syk som du er nå, ville jeg vært veldig takknemlig om noen passet på og hjalp dem til å bli friske. Du er syk nå. Godta at du er det en stund, prøv å samarbeide med dem som prøver å hjelpe deg. Gjør du det, vil du bli bedre og etterhvert greie og takle livet ditt med mindre hjelp enn du får nå. Ha en fin dag :-). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 "har du tenkt til å stikke av om vi går ut"? Hva faen? Det kaller jeg en krenkelse. Hva syns dere? Jag tror de bare ville forsikre seg om det, du har jo en historie og de ser jo hvordan du oppfører deg nå. Synes det er bra de tar vare på deg og bryr seg, og du bør ta imot hjelpen de prøver å gi deg. Det er sykdommen du vil bli kvitt her, så samarbeid med personalet. 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Nei, jeg syns det er et vanlig spørsmål. De mente nok ikke å krenke deg, men lurte på om du hadde tenkt å stikke av hvis de gikk ut. Jeg trodde det var et spørsmål de bare spurte hvis folk er på tvang. De behandler meg som jeg er på tvang jo.. Jeg svarte dem " har tenkt tanken men hadde ikke rukket noe" og de bare " det har du rett i" ha faen? Mener de seriøst de ville gått etter meg når jeg er på frivillig? 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Kan du ikke forsøke å samarbeide med personalet om å ikke repetere det som skjedde i vår? Det er ikke personalet som er din motstander, men sykdommen. Du har gode muligheter til å velge hvordan du forholder deg til dine problemer. Enten kan du bruke et år til på utagering, selvskading og drama av ulike typer - eller du kan ta frem din voksne side og bestemme deg for å gå et skritt av gangen i riktig retning. Du har valg - og valgene dine har stor betydning for hvordan livet ditt kommer til å bli i årene som kommer. Jo jeg samarbeider. Hvis ikke hadde det vært verre for meg nå. Jeg skal velge riktig retning det er jo det jeg gjør. 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Har du tenkt på muligheten av at de kanskje bryr seg om deg og er redde for deg? Hva om de bare ønsker deg godt? Jeg leste at du skrev et sted at du bare er 18 år gammel. Jeg har ungdommer som er litt eldre enn deg. Hadde en av dem vært så psykisk syk som du er nå, ville jeg vært veldig takknemlig om noen passet på og hjalp dem til å bli friske. Du er syk nå. Godta at du er det en stund, prøv å samarbeide med dem som prøver å hjelpe deg. Gjør du det, vil du bli bedre og etterhvert greie og takle livet ditt med mindre hjelp enn du får nå. Ha en fin dag :-). Jeg vet de er redde. Det er derfor. Men jeg er en tapt sak. Ha en fin dag du også 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Jag tror de bare ville forsikre seg om det, du har jo en historie og de ser jo hvordan du oppfører deg nå. Synes det er bra de tar vare på deg og bryr seg, og du bør ta imot hjelpen de prøver å gi deg. Det er sykdommen du vil bli kvitt her, så samarbeid med personalet. Jeg samarbeider ellers så hadde jeg skrevet meg ut. Men da haddevjeg bare kommet på tvang så syns jeg samarbeider 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Jeg samarbeider ellers så hadde jeg skrevet meg ut. Men da haddevjeg bare kommet på tvang så syns jeg samarbeider Det er bra du samarbeider, da kan du være stolt av deg selv 0 Siter
ISW Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Synes det går et lite skritt bedre med deg nå jeg, Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Det er bra du samarbeider, da kan du være stolt av deg selv Tusen takk! 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Synes det går et lite skritt bedre med deg nå jeg, Caylee Åhh så bra du syns det 0 Siter
ISW Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Åhh så bra du syns det Ja Det er jo også viktig at du finner ut hva å lykkes betyr - for deg. Så lenge du greier å nyte livet, egentlig uavhengig av hvordan du gjør det, så har du lykkes! Hvis man leter en stund, så kan man til og med finne perioder med lykke på et sykehus. Ved å spise noe du liker, ved å ha en god samtale med behandler, og ved å gå turer eller gjøre ting. Men et overordnet mål må jo være å bli så frisk at du greier deg utenfor sykehuset også. 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Ja Det er jo også viktig at du finner ut hva å lykkes betyr - for deg. Så lenge du greier å nyte livet, egentlig uavhengig av hvordan du gjør det, så har du lykkes! Hvis man leter en stund, så kan man til og med finne perioder med lykke på et sykehus. Ved å spise noe du liker, ved å ha en god samtale med behandler, og ved å gå turer eller gjøre ting. Men et overordnet mål må jo være å bli så frisk at du greier deg utenfor sykehuset også. Hehe det er sant. Nå spiser jeg for eksempel chillinøtter. Lykke for meg og drikker saft. Og spilte spill ista. Ja.. Håper jeg når det målet snart. 0 Siter
ISW Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Hehe det er sant. Nå spiser jeg for eksempel chillinøtter. Lykke for meg og drikker saft. Og spilte spill ista. Ja.. Håper jeg når det målet snart. Får man chillinøtter på sykehuset? Legg meg inn! 0 Siter
Caylee Skrevet 26. september 2013 Forfatter Skrevet 26. september 2013 Får man chillinøtter på sykehuset? Legg meg inn! Haha gjør nok ikke det men de var så snille å gå og kjøpe det til meg. Siden jeg var ikke lov gå i butikken. Og vi får masse kakao da hun ene bare " skal jeg lage varm sjokolade til deg"? Så er ikke bare ille være her altså men eg er flink til å bare si det negative. Dumme meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.