AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Er Imovane avhengig periodevis.. Nå har jeg skaffet meg Imovane igjen.. Men vil ikke fortsette. Vil ta ansvar. Har tatt det 2 netter. Første natt tok jeg 11.25 i natt tok jeg 3.75 mg.. Er det bare å la være å ta noe i natt? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 33ca9...df4 Anonymous poster hash: 33ca9...df4 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Ja, det kan jeg garantere deg at du kan. Du er ikke avhengig av Imovane periodevis, i alle fall ikke mer enn psykisk avhengig. Går det egentlig an å være avhengig av Imovane? Ja, hvis du tar 10 piller à 7,5 mg hver kveld over noen uker, ja. Avhengigheten består ikke av annet enn ren vane. Du er vant til å måtte ha Imovane for å sove. Akkurat som noen er vant til en kopp urtete. Eller frisk luft og lys på dagtid. Dog mye mer usunt. Høres ut som du tror du er "på kjøret" ellernoe... 0 Siter
ISW Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 (endret) Gir ikke svaret på dette spørsmålet egentlig seg selv? Er Imovane et stoff som kroppen trenger for å fungere? Nei. Bidrar Imovane til å behandle en alvorlig lidelse? Nei. Det verste som kan skje hvis du ikke tar Imovane er jo at du sover dårlig. Er det farlig? Nei. I og med at du "til stadighet" skaffer deg Imovane, kan det kanskje være en god ide at du ber legen din slutte å skrive det ut til deg.. Endret 27. september 2013 av issomethingwrong 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Ja, det kan du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.