Gå til innhold

Vil ha det ut av kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Man må nok både gjøre feil og egne erfaringer for å gjøre gode og kloke valg for fremtiden.

Derfor tror jeg det er bra for deg å prøve :-) Så vil tiden vise om du klarer deg uten medisiner.

En venn av meg med asperger som har noe psykoseproblematikk, sluttet med medisiner etter en del tvil og ønske om det, det gikk ikke lang tid ,også ble vedkommende syk, nå vil ikke slutte på medisiner mer, har et godt og stabilt liv med medisiner.

Men jeg tenker, sikkert greit å gjøre seg noen slike erfaringer selv.

Lykke til, håper valget ditt viser seg å være bra :-)

Tusen takk :)

Ja en må gjøre seg egne erfaringer. Blir jeg syk nå skal jeg ikke slutte mer, da vet jeg at jeg trenger dem. Men føler meg frisk nå. Men kjeder meg mye, liker å sove mye, elsker drømmene mine. Men det kan jeg jo, jeg skal jo ingenting om morningen uansett. Ikke skal jeg noe om dagen heller, kan i grunn gjøre som jeg vil :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

26

• TulleKoppen

9

• AnonymBruker

8

• Inner self

3

Skrevet

Dessuten, sist jeg var syk spurte jeg Gud hva som var meningen med livet mitt og svaret var "Dette er meningen". Kanskje det er en mening med det.

Skrevet

Tusen takk :)

Ja en må gjøre seg egne erfaringer. Blir jeg syk nå skal jeg ikke slutte mer, da vet jeg at jeg trenger dem. 

Skrev du ikke det samme forrige gang du sluttet?

Anonymous poster hash: d5221...48e

Skrevet

Dessuten, sist jeg var syk spurte jeg Gud hva som var meningen med livet mitt og svaret var "Dette er meningen". Kanskje det er en mening med det.

Når du var SYK ja. Kanskje du skal spørre igjen nå når du er frisk?

Skrevet

Hun vet jo hva hun kan risikere. La nå hun få ha ansvar over sine egne handlinger.

Skrevet

Skrev du ikke det samme forrige gang du sluttet?

Det kan jeg ikke huske.

Skrevet

Når du var SYK ja. Kanskje du skal spørre igjen nå når du er frisk?

Jeg tror på Gud fremdeles og tror på det h*n har sagt til meg.

Skrevet

Hun vet jo hva hun kan risikere. La nå hun få ha ansvar over sine egne handlinger.

Takk, det klarer jeg fint ja ;)

Skrevet

Men denne tråden var egentlig bare får å spør om, hvor lang tid det tok før medisinen var ute av kroppen. Så beklager, ha en god helg :)

Skrevet

Jeg tror på Gud fremdeles og tror på det h*n har sagt til meg.

Men da kan du jo spørre på nytt nå?

Skrevet

Men denne tråden var egentlig bare får å spør om, hvor lang tid det tok før medisinen var ute av kroppen. 

Men NHD har gjentatte ganger sagt at det tar mye lenger enn det får du blir dårlig igjen. 

Skrevet

Men da kan du jo spørre på nytt nå?

Må vente til Gud snakker til meg, gleder meg til det :)  :)  :) Det er ikke lenge til, begynner å få igjen min følsomhet. Da skal jeg gjøre livet mitt rett, gjøre det jeg får beskjed om. Gud vet tross alt bedre enn mennesker.

Skrevet

Men NHD har gjentatte ganger sagt at det tar mye lenger enn det får du blir dårlig igjen. 

At det tar lenger tid før jeg blir dårlig?

Stoler på nhd, men må stole mer på mitt indre når det skriker ut hva jeg skal gjøre. Alle har en magefølelse.  

Skrevet

At det tar lenger tid før jeg blir dårlig?

Nesten alle som slutter med AP føler seg bedre. Bivirkningene forsvinner med en gang. Derimot henger virkningen i, og tilbakefall kommer først etter uker eller måneder. For depotmedisin oftest etter 4-9 måneder.

Dessverre skal en ha en relativt oppegående hjerne for å se denne samenhengen samt ta konsekvensen av den.

Mange som slutter med AP vi føle seg bedre de første dagene og inntil sykdommen vender tilbake.

Husk at den kognitive reduksjon en ser ved psykoselidelser er klart assosiert med antall, alvorlighet og varighet av psykotiske episoder. Vær derfor snill med hjernen din og ikke utsett den for økt risiko for nye psykoser. 

Skrevet

Nesten alle som slutter med AP føler seg bedre. Bivirkningene forsvinner med en gang. Derimot henger virkningen i, og tilbakefall kommer først etter uker eller måneder. For depotmedisin oftest etter 4-9 måneder.

Dessverre skal en ha en relativt oppegående hjerne for å se denne samenhengen samt ta konsekvensen av den.

Mange som slutter med AP vi føle seg bedre de første dagene og inntil sykdommen vender tilbake.

Husk at den kognitive reduksjon en ser ved psykoselidelser er klart assosiert med antall, alvorlighet og varighet av psykotiske episoder. Vær derfor snill med hjernen din og ikke utsett den for økt risiko for nye psykoser. 

Men jeg har ikke tenkt å bli psykotisk, merker jeg at jeg begynner å bli dårlig tar jeg zeldox. Nå vil jeg nyte følsomheten jeg begynner å få tilbake og at musikken går inn i meg igjen, det er godt. Og jeg legger det i Guds hender, jeg stoler på Gud for det er lys og kjærlighet. Gud vil ikke jeg skal lide, det kan ikke være meningen. Men jeg tar på alvor det du skriver, blir redd av det.

Skrevet

Men hvis det tar ni måneder før jeg blir syk har jeg litt tid på meg, og det er jo bra. Kan tenke mye på den tiden, og det er jo ingen skam å snu ;)

Skrevet

Lurer på om du skriver dette fordi du liker at folk forteller deg at du er syk og må ta vare på deg selv, og du fremstår som du gjør... virker absolutt som du ønsker å fremprovosere visse reaksjoner.  ;)

Skrevet

Lurer på om du skriver dette fordi du liker at folk forteller deg at du er syk og må ta vare på deg selv, og du fremstår som du gjør... virker absolutt som du ønsker å fremprovosere visse reaksjoner.  ;)

Hehe, neida ;)  Ville egentlig bare spør om hvor lang tid det tok før medisinen var ute av kroppen, så utviklet det seg til noe ant. Folk har sagt nok nå at jeg må ta medisiner, det er mitt valg helt og holdent. Og hvis det er irriterende trenger jeg ikke skrive mer om det, vil egentlig ikke skrive mer om det heller. Så jeg skal slutte, og til din opplysning så er jeg ikke syk nå. Har vært det men er ikke syk nå, og jeg ser og tenker klart :)

Skrevet

Og hvis det er irriterende

Det har jeg aldri sagt. Bare fortsett, du.  ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...