Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Uansett smerte er det ingen med normal personlighet som skambanker sine pårørende eller andre. Slikt skjer kun ved alvorlige personlighetsavvik. Mener du virkelig at tegnene må være så tydelige som vold og skambanking? For meg holder det med reaksjonen på smerte og ubehag, Men jeg er ganske garvet i gamet da... 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 En person som spiser tabletter som drops pga sterke smerter. Paralgin forte, tramadol, pinex, voltaren, ibux. Tar mere og mere smertestillende pga store smerter. Nå har h%n begynt å drikke ganske mye alkohol og alt er negativt, samme hva jeg sier. Kjenner at jeg ikke føler meg helt trygg på dette, vedkommende har blitt helt tullete før med denne kombinasjonen, men det er en del år siden. Ikke litt tullete heller egentlig. Ble banket sønder og sammen og tok strupetak på meg så jeg trodde min siste time var kommet. Må få fram at h%n ikke er sånn til vanlig. Men nå er smertene så store at verken h%n eller jeg vet hva vi kan gjøre. Bør jeg stikke av? Anonymous poster hash: 61065...8bb Anonymous poster hash: 61065...8bb Jeg skjønner ikke de svarene du får her ut i fra det lille du skriver. Jeg sier som Dorthe. Han trenger jo noe smertestillende som virker, hvis ikke det er noe her da som du ikke skriver. 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Nå høres du ut som en sur kjerring. Anonymous poster hash: ea545...360 Og der kom personangrepene, ja. Er så dritt lei av disse her inne på dol. Og de er en vesentlig grunn til at jeg ikke orker å skrive her inne så mye her lenger. Og ingen stopper dem heller. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Det er veldig i tiden å hyle når man opplever fysisk smerte. Det finnes ikke skam lenger ved å hyle "au" ved det minste lille ubehag. Jeg gremmes når jeg hører mitt lille familiemedlem på 8 år hyle ut for "ingenting", og forteller han at han må spare disse utbruddene til det er alvor. "Ulv, ulv". Fair enough... men kanskje litt vel malpassert i denne sammenhengen? Håper det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Jeg skjønner ikke de svarene du får her ut i fra det lille du skriver. Jeg sier som Dorthe. Han trenger jo noe smertestillende som virker, hvis ikke det er noe her da som du ikke skriver. Takk. Jeg blir helt matt når jeg leser svarene her, jeg tror ikke folk har hatt skikkelig vondt når de svarer slik. Heldigvis finnes det smertespesialister som kan hjelpe. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Og der kom personangrepene, ja. Er så dritt lei av disse her inne på dol. Og de er en vesentlig grunn til at jeg ikke orker å skrive her inne så mye her lenger. Og ingen stopper dem heller. Syns ikke du skal ta det til deg, bare overse dem. Jeg mente ikke å "angripe" deg, men jeg skjønner altså ikke hva den sytingen som jeg visselig har oppvist skal ha med voldelig/antisosial adferd å gjøre, da... min ydmyke mening... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Og der kom personangrepene, ja. Er så dritt lei av disse her inne på dol. Og de er en vesentlig grunn til at jeg ikke orker å skrive her inne så mye her lenger. Og ingen stopper dem heller. Man vet jo hvem om kommer hit hver fredag for å syte over hvor lite folk tåler. Anonymous poster hash: 918c6...663 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Syns ikke du skal ta det til deg, bare overse dem. Jeg mente ikke å "angripe" deg, men jeg skjønner altså ikke hva den sytingen som jeg visselig har oppvist skal ha med voldelig/antisosial adferd å gjøre, da... min ydmyke mening... Ok. Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen skal ha krav på å ha sterkere smerter enn andre, Jeg har også hatt alvorlig tannverk uten å reagere med et ukjent antall smertestillende i kombinasjon med alkohol og hysteri. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Ok. Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen skal ha krav på å ha sterkere smerter enn andre, Jeg har også hatt alvorlig tannverk uten å reagere med et ukjent antall smertestillende i kombinasjon med alkohol og hysteri. Men du er enig i at jeg kan være sutrete? Mener du at dette betyr at jeg i større grad er voldelig, da? 0 Siter
sur kjerring Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Ok. Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen skal ha krav på å ha sterkere smerter enn andre, Jeg har også hatt alvorlig tannverk uten å reagere med et ukjent antall smertestillende i kombinasjon med alkohol og hysteri. Tror du alle er som deg? Det finnes forskjellig grad av smerte, og folk har også ulik smerteterskel. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Men du er enig i at jeg kan være sutrete? Mener du at dette betyr at jeg i større grad er voldelig, da? Tror ikke alt som diskuteres her inne dreier seg om deg. 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Man vet jo hvem om kommer hit hver fredag for å syte over hvor lite folk tåler. Anonymous poster hash: 918c6...663 Nå klages det over at dette forumet kanskje må legges ned pga av manglende respons og innlegg. Jeg har ikke vært innom her på et par uker, men når jeg stikker innom blir det ofte mange svar. Så på et eller annet vis må jeg tydeligvis engasjere. Men nå gidder jeg ikke mer. Fordi det bare blir plagsomt - for meg. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Tror ikke alt som diskuteres her inne dreier seg om deg. Nei, jeg antar det, men Colette begynner jo å prate om at det dreier seg om generell manglende evne til å holde ut ubehag... og da bruker jeg meg selv som eksempel. Sånn jeg forstod Colette, i alle fall. 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Men du er enig i at jeg kan være sutrete? Mener du at dette betyr at jeg i større grad er voldelig, da? Jeg synes ikke du er sutrete, men tvert i mot en temmelig verdifull ressurs på dette forumet. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Jeg synes ikke du er sutrete, men tvert i mot en temmelig verdifull ressurs på dette forumet. Hm! Det var et temmelig overraskende svar! Men det gjør jo ikke noe! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Takk. Jeg blir helt matt når jeg leser svarene her, jeg tror ikke folk har hatt skikkelig vondt når de svarer slik. Heldigvis finnes det smertespesialister som kan hjelpe. Voldelighet er ikke normalt uansett, men jeg bet meg merke i at personen ikke er slik til vanlig og det er jo først og fremst det er personen må ha noen uutholdelige smerter jeg tenker på da. 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Hm! Det var et temmelig overraskende svar! Men det gjør jo ikke noe! Jeg mener det. Du er intelligent og opplyst Og har mye verdifullt å tilføre dette forumet. Synes jeg da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Nå klages det over at dette forumet kanskje må legges ned pga av manglende respons og innlegg. Jeg har ikke vært innom her på et par uker, men når jeg stikker innom blir det ofte mange svar. Så på et eller annet vis må jeg tydeligvis engasjere. Men nå gidder jeg ikke mer. Fordi det bare blir plagsomt - for meg. Stakkars deg da. Anonymous poster hash: 918c6...663 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Ok. Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen skal ha krav på å ha sterkere smerter enn andre, Jeg har også hatt alvorlig tannverk uten å reagere med et ukjent antall smertestillende i kombinasjon med alkohol og hysteri. Hvorfor har du så mye i mot smertestillende? Husker du var sterkt i mot det da jeg begynte på ad også, men det var jo disse som gjorde at jeg kom meg på beina igjen. For ordnes skyld, jeg bruker dem ikke lenger :-) Har du en generell angst for tabletter? 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Stakkars deg da. Anonymous poster hash: 918c6...663 Hold kjeften din. Du som ikke engang tør å stå for noe annet enn et anonymt nick. Beundringsverdig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.