Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Og dette klarte du uten bedøvelse? Anonymous poster hash: 53cb4...5ca Nei, jeg fikk bedøvelse. Men jeg fikk med meg en resept på smertestillende som skulle tas i etterkant, og det hadde jeg ikke behov for å ta. Jeg tåler mye smerte. Er det noe galt i det? 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Nei, jeg fikk bedøvelse. Men jeg fikk med meg en resept på smertestillende som skulle tas i etterkant, og det hadde jeg ikke behov for å ta. Jeg tåler mye smerte. Er det noe galt i det? Hvis du tåler så mye smerte kunne du vel klart deg uten bedøvelse? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Nei, jeg fikk bedøvelse. Men jeg fikk med meg en resept på smertestillende som skulle tas i etterkant, og det hadde jeg ikke behov for å ta. Jeg tåler mye smerte. Er det noe galt i det? Nei, det er ingenting galt med det. Men det er galt å kritisere andre for deres valg, der du ikke engang kjenner til hvilke smerte de har. Anonymous poster hash: 53cb4...5ca 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Nettopp, det viser vel hvor forskjellig folk er, og hvor dum din generaliseringe Generaliseringer er alltid dumme. Tror ingen her inne skjønner hva jeg mener. Jeg vet mitt om både fysisk og psykisk smerte, og jeg har gjort mine erfaringer her i livet. Jeg har vært operert for kreft, har hatt alvorlige tannproblemer osv I tillegg sliter jeg med angst og depresjon, og har gjort det store deler av mitt voksne liv. Men jeg forblir et offer for angrep her inne, og det orker jeg ikke mer, 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Hvis du tåler så mye smerte kunne du vel klart deg uten bedøvelse? Å borre skruer inn i kjeven? Tror ikke det. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Generaliseringer er alltid dumme. Tror ingen her inne skjønner hva jeg mener. Jeg vet mitt om både fysisk og psykisk smerte, og jeg har gjort mine erfaringer her i livet. Jeg har vært operert for kreft, har hatt alvorlige tannproblemer osv I tillegg sliter jeg med angst og depresjon, og har gjort det store deler av mitt voksne liv. Men jeg forblir et offer for angrep her inne, og det orker jeg ikke mer, Nå gjør du deg til et offer. For å sitere svaret over: "Men det er galt å kritisere andre for deres valg, der du ikke engang kjenner til hvilke smerte de har. " 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Å borre skruer inn i kjeven? Tror ikke det. Men rotfyllingen og trekkingen tok du vel på strak arm uten bedøvelse? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Jeg har vært operert for kreft Kan ikke dere bare prøve å overse de (høyst) opplevde personlig krenkelsene... 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Kan ikke dere bare prøve å overse de (høyst) opplevde personlig krenkelsene... Hvilke "krenkelser"? 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Men rotfyllingen og trekkingen tok du vel på strak arm uten bedøvelse? Jeg er så møkk lei dette forumet som har sine egne små yndlinger som alltid må støttes og dulles med. Jeg når aldri fram med mine tilbakemeldinger, uansett hva jeg skriver, og hvordan det står til. Jeg er klar at jeg kan virke tøff, og det har jeg kanskje blitt etter hvert også. Men jeg orker ikke lenger å besøke dette forumet - for bare å føle meg verre. Det er ikke det jeg trenger. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Jeg er så møkk lei dette forumet som har sine egne små yndlinger som alltid må støttes og dulles med. Jeg når aldri fram med mine tilbakemeldinger, uansett hva jeg skriver, og hvordan det står til. Jeg er klar at jeg kan virke tøff, og det har jeg kanskje blitt etter hvert også. Men jeg orker ikke lenger å besøke dette forumet - for bare å føle meg verre. Det er ikke det jeg trenger. Takk. Du har altså ikke noe svar. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Generaliseringer er alltid dumme. Tror ingen her inne skjønner hva jeg mener. Jeg vet mitt om både fysisk og psykisk smerte, og jeg har gjort mine erfaringer her i livet. Jeg har vært operert for kreft, har hatt alvorlige tannproblemer osv I tillegg sliter jeg med angst og depresjon, og har gjort det store deler av mitt voksne liv. Men jeg forblir et offer for angrep her inne, og det orker jeg ikke mer, Jeg håper ikke du tar dette som kritikk, fordi det overhode ikke er ment slik. Husk at for meg er ikke uenighet det samme som uvennskap Og ja det er sant som du sier at du har støttet meg og det setter jeg så stor pris på. Men det jeg egentlig skulle si, var at jeg hadde nok forsøkt med tabletter, hvis du har slitt med angst og depresjon i hele ditt voksne liv, men dette er det du selv som avgjør selvsagt. Sier bare hva jeg mener. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Hvilke "krenkelser"? Det kan dere spørre dere selv om, for det vet ikke jeg noe om, men jeg mener min kommentar var på plass når man kommer med kommentarer som "du har ikke opplevd ekte smerte" (eller hva det var), også er/var vedkommende kreftpasient... Jeg har hørt det blitt sagt tidligere her inne, jeg tror det var fra frosken, at det har blitt en kultur her om at kritikk typisk møtes med "de vet ikke hva det vil si å ha det vondt", og jeg er enig, det bekrefter denne tråden på en utmerket måte. Og ja, det er en ukultur. Nå er jeg selv nok en av de verste til å syte, men adferd/hersketeknikker som beskrevet ovenfor, det kan jeg altså ikke huske å ha kommet med, og det håper og tror jeg kommer til å vedvare. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Det kan dere spørre dere selv om, for det vet ikke jeg noe om, Jeg kan ikke se noen "krenkelser" her. Derimot er det enkelte som elsker å gjøre seg til ofre. 0 Siter
Colette Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Det kan dere spørre dere selv om, for det vet ikke jeg noe om, men jeg mener min kommentar var på plass når man kommer med kommentarer som "du har ikke opplevd ekte smerte" (eller hva det var), også er/var vedkommende kreftpasient... Jeg har hørt det blitt sagt tidligere her inne, jeg tror det var fra frosken, at det har blitt en kultur her om at kritikk typisk møtes med "de vet ikke hva det vil si å ha det vondt", og jeg er enig, det bekrefter denne tråden på en utmerket måte. Og ja, det er en ukultur. Nå er jeg selv nok en av de verste til å syte, men adferd/hersketeknikker som beskrevet ovenfor, det kan jeg altså ikke huske å ha kommet med, og det håper og tror jeg kommer til å vedvare. Du er faktisk et av de snilleste og klokeste menneskene her inne. Har sjelden støtt på så mye ondskapsfullhet noe sted som her inne. Æsj. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Jeg er så møkk lei dette forumet som har sine egne små yndlinger som alltid må støttes og dulles med. Jeg når aldri fram med mine tilbakemeldinger, uansett hva jeg skriver, og hvordan det står til. Jeg er klar at jeg kan virke tøff, og det har jeg kanskje blitt etter hvert også. Men jeg orker ikke lenger å besøke dette forumet - for bare å føle meg verre. Det er ikke det jeg trenger. Kom til å tenke på dette: http://no.wikipedia.org/wiki/Platons_hulelignelse 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Du er faktisk et av de snilleste og klokeste menneskene her inne. Har sjelden støtt på så mye ondskapsfullhet noe sted som her inne. Æsj. Så man er "ondskapsfull" fordi man argumenter imot dine bastante meninger? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Jeg kan ikke se noen "krenkelser" her. Derimot er det enkelte som elsker å gjøre seg til ofre. Colette er ikke av typen som gjør seg selv til offer. Langt der i fra. Hun er vel av de som syter minst her inne. Ser i grunnen aldri at hun syter, men alle kan ha en dårlig dag. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Du er faktisk et av de snilleste og klokeste menneskene her inne. Har sjelden støtt på så mye ondskapsfullhet noe sted som her inne. Æsj. Som nevnt tidligere, ganske overraskende "støtte". Jeg er ikke enig i at det er ondskapsfullhet, men jeg syns hulelignelsen var treffende. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Colette er ikke av typen som gjør seg selv til offer. Langt der i fra. Hun er vel av de som syter minst her inne. Ser i grunnen aldri at hun syter, men alle kan ha en dårlig dag. Hun har vel klaget over hvor fælt dette forumet er nå flere fredager på rad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.