Mase kjærring Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Barnet, en gutt på 3 år, har fått diganosen anstrengelses astma. Legen kunne ikke høre piping, surkling eller noe annet fra lungene. Men barnet har hivende innpust og har respondert bra på flutide og ventoline. Saken er den at da han var baby hadde han en bilyd på hjerte, etter ultralyd på barneavdelingen fikk vi beskjed om at det ville normalisere seg av seg selv. Ikke hatt noe videre oppfølging. Han er en aktiv gutt som er høyt og lavt, men når det kommer til å gå tur orker han ingenting. Han blir så sliten at han gråter etter å bli bært. Nytter ikke å distrahere han med ting han vanligvis liker eller å gå på tur med jevn aldrende barn. Han har også daglig løs avføring og skal nå prøve ut laktose fritt kosthold om det er av betyding og vite. Bør jeg kreve en ny sjekk av hjerte, eller skal jeg bare slå meg til ro med diagnosen astma? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.