Gå til innhold

Bør jeg slå meg til ro med barnets diagnose?

Mase kjærring

Anbefalte innlegg

Barnet, en gutt på 3 år, har fått diganosen anstrengelses astma. Legen kunne ikke høre piping, surkling eller noe annet fra lungene. Men barnet har hivende innpust og har respondert bra på flutide og ventoline. Saken er den at da han var baby hadde han en bilyd på hjerte, etter ultralyd på barneavdelingen fikk vi beskjed om at det ville normalisere seg av seg selv. Ikke hatt noe videre oppfølging. Han er en aktiv gutt som er høyt og lavt, men når det kommer til å gå tur orker han ingenting. Han blir så sliten at han gråter etter å bli bært. Nytter ikke å distrahere han med ting han vanligvis liker eller å gå på tur med jevn aldrende barn. Han har også daglig løs avføring og skal nå prøve ut laktose fritt kosthold om det er av betyding og vite.

Bør jeg kreve en ny sjekk av hjerte, eller skal jeg bare slå meg til ro med diagnosen astma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...