Gå til innhold

Tvangstanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er redd for å drepe noen eller tror man har drept noen, er det ikke mer tvangstanker da? Har en gang hatt diagnosen ocd så mulig jeg har det enda. Og etter å ha lest om psykotiske som dreper er jeg skeptisk, redd for å bli psykotisk å drepe noen. Men det er jo lite sannsynlig men en skremmende tanke, redd for å gjøre ting og ikke huske det etterpå. Men dette er vel ubegrunnet frykt og mer i retning ocd? De som er redd for det gjør det jo ikke? Det var en ubehagelig natt med masse slike tanker og rommet fylt med snø, gruer meg litt til å legge meg igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OCD og psykose utelukker ikke hverandre. Mange schizofrene har begge deler, schizofrene har oftere schizofreni, enn gjennomsnittlig i befolkningen.

Anonymous poster hash: b3ddb...9f4

Skrevet

Oftere OCD skulle det selvfølgelig stå.

Anonymous poster hash: b3ddb...9f4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...