stjernestøv Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 Når man er redd for å drepe noen eller tror man har drept noen, er det ikke mer tvangstanker da? Har en gang hatt diagnosen ocd så mulig jeg har det enda. Og etter å ha lest om psykotiske som dreper er jeg skeptisk, redd for å bli psykotisk å drepe noen. Men det er jo lite sannsynlig men en skremmende tanke, redd for å gjøre ting og ikke huske det etterpå. Men dette er vel ubegrunnet frykt og mer i retning ocd? De som er redd for det gjør det jo ikke? Det var en ubehagelig natt med masse slike tanker og rommet fylt med snø, gruer meg litt til å legge meg igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 OCD og psykose utelukker ikke hverandre. Mange schizofrene har begge deler, schizofrene har oftere schizofreni, enn gjennomsnittlig i befolkningen.Anonymous poster hash: b3ddb...9f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 Oftere OCD skulle det selvfølgelig stå.Anonymous poster hash: b3ddb...9f4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.