Gå til innhold

Neurontin og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på neurontin men har hørt at den har så mange skumle bivirkninger. Skal prøve den mot angst. Meningen er at jeg skal begynne i morgen, men vet ikke om jeg tør...ser til og med at den kan føre til kreft i bukspyttkjertelen. Osv..

Så er skremt....er det noen her som har prøvd neurontin? Har dere mange bivirkninger av den?

Anonymous poster hash: 90d32...f92

Fortsetter under...

Skrevet

Hei du! Uansett hvilken medisintype du velger å bruke, står det listet opp en hel rekke med bivirkninger. Det er imidlertid sjelden at man opplever veldig mange av disse bivirkningene. Ofte merker man ingenting i det hele tatt.

Vi er forskjellige. Den medisinen jeg tåler, kan du få masse bivirkninger av, og motsatt. Den eneste måten du kan finne ut dette på, er å prøve den selv. Ingen andre kan fortelle deg hvordan du vil reagere på neurontin.

Dette gjelder for alle medisiner, ikke hør på "alle andre". Prøv selv!

Skrevet

Jeg skal begynne på neurontin men har hørt at den har så mange skumle bivirkninger. Skal prøve den mot angst. Meningen er at jeg skal begynne i morgen, men vet ikke om jeg tør...ser til og med at den kan føre til kreft i bukspyttkjertelen. Osv..

Så er skremt....er det noen her som har prøvd neurontin? Har dere mange bivirkninger av den?

Jeg har ikke personlig prøvd dem,men har hatt et par venner som har forsøkt,men de fikk vondt i magen og fikk tung pust. Følte seg uvel,men det er ikke dermed sagt at du skal kjenne de bivirkningene for det da :) 

Skrevet

Jeg brukte neurontin i mange år mot nevrogene smerter. Ingen bivirkninger.

Anonymous poster hash: 7bc9c...3df

Skrevet

Hei du! Uansett hvilken medisintype du velger å bruke, står det listet opp en hel rekke med bivirkninger. Det er imidlertid sjelden at man opplever veldig mange av disse bivirkningene. Ofte merker man ingenting i det hele tatt.

Vi er forskjellige. Den medisinen jeg tåler, kan du få masse bivirkninger av, og motsatt. Den eneste måten du kan finne ut dette på, er å prøve den selv. Ingen andre kan fortelle deg hvordan du vil reagere på neurontin.

Dette gjelder for alle medisiner, ikke hør på "alle andre". Prøv selv!

Ja, jeg skal ta mot til meg og svelge den første pilla i morgen. Har vel en del katastrofetanker tror jeg. Tror liksom det kan skje noe akutt....men finner jo ikke ut av det uten å prøve....så jeg får bare kaste meg ut i det! Litt ekkelt dog. Håper det går bra.

Skrevet

Godt å høre :-)

Annonse

Skrevet

Godt å høre :-)

Skrevet

Jeg har ikke personlig prøvd dem,men har hatt et par venner som har forsøkt,men de fikk vondt i magen og fikk tung pust. Følte seg uvel,men det er ikke dermed sagt at du skal kjenne de bivirkningene for det da :)

Nei, jeg får vel bare se det an..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...