AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Hvilke ss finnes på markedet? Har prøvd ut det meste og fått veldig mye bivirkninger. Et stort problem for meg har vært vektøkning og forhøet blodsukker, i tillegg høyt blodtrykk. Det er veldig mye slike ting i min familie. Hjerneslag og hjertesykdommer som er arvelig. Jeg har gått medisinfri i sommer og greid å gå ned i vekt, litt overvekt enda. Blodsukkeret har med dette normalisert seg, trenger ikke lenger medisiner for dette. Blodtrykket er nå normalt med medisin. Jeg sliter veldig mye med tretthet og uvelhet på ulike antipsykotika. Lamictal er prøvd med stort hukommelsestap. Bruker nå kun wellbutrin. Merker jeg svinger mer og mer, spesielt de to siste ukene. Veldig opp og ned, mye angst og uro. Går liksom fra å være oppe i skyene til å lande i senga med dyna over hodet. Har en sykepleier jeg kan prate med, men tviler på at jeg kan prate meg ut av dette? Diagnoser: ptsd, bipolar 2, endel blandede episoder. I tillegg mye fysisk syk, virker som om alle medisiner jeg får forverrer de fysiske symptomene. Slik oppfattes det ihvertfall. Hva kan gjøres? Føler jeg maser og at ingenting er bra nok. Men jeg har virkelig prøvd ut ulike medisiner og stått på dem over tid, da snakker jeg om måneder og år. Har det kommet noe nytt på markedet? Hva ville du ha gjort hvis du sto i mine sko?Anonymous poster hash: 622da...4c3 0 Siter
ISW Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 http://bipolar2.no/algoritme.html Her er jo ett eksempel.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 http://bipolar2.no/algoritme.html Her er jo ett eksempel.. Takk, mye fornuftig der. Lurer litt på denne topimaxen.? Er visst snart det eneste som står igjen. Anonymous poster hash: 622da...4c3 0 Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Takk, mye fornuftig der. Lurer litt på denne topimaxen.? Er visst snart det eneste som står igjen. Anonymous poster hash: 622da...4c3 Har du prøvd lithium også? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Har du prøvd lithium også? Ja, har prøvd to typer. Den virket veldig godt på min sykdom, men jeg fikk væsketap pga veldig mye diare. Så mye at en del elektrolytter ble nedsatt. Derfor kunne jeg ikke bruke den. Jeg er veldig lei meg pga dette, fordi denne medisinen gjorde meg frisk. Anonymous poster hash: 622da...4c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Hva er forresten zonizamid for noe? Har ikke hørt om den? Anonymous poster hash: 622da...4c3 0 Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, har prøvd to typer. Den virket veldig godt på min sykdom, men jeg fikk væsketap pga veldig mye diare. Så mye at en del elektrolytter ble nedsatt. Derfor kunne jeg ikke bruke den. Jeg er veldig lei meg pga dette, fordi denne medisinen gjorde meg frisk. Anonymous poster hash: 622da...4c3 Det var synd. Det er en veldig effektiv medisin. Håper du finner noe som fungerer for deg. Det er vondt å ha det slik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Det var synd. Det er en veldig effektiv medisin. Håper du finner noe som fungerer for deg. Det er vondt å ha det slik. Ja, ikke morsomt å tenke på at jeg må være sånn resten av livet . Tror jeg kommer til å bli skrullete snart. . Anonymous poster hash: 622da...4c3 0 Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, ikke morsomt å tenke på at jeg må være sånn resten av livet . Tror jeg kommer til å bli skrullete snart. . Anonymous poster hash: 622da...4c3 Kanskje det finnes noe som fungerer for deg også. Jeg hadde også gitt opp, men til slutt fungerte noe bra på meg også. Iallefall så lenge alt var stabilt rundt meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, ikke morsomt å tenke på at jeg må være sånn resten av livet . Tror jeg kommer til å bli skrullete snart. . Anonymous poster hash: 622da...4c3 Unnskyld at jeg sier det like ut, men om du har en psykisk sykdom, så ER du jo faktisk litt 'skrullete'! Hihi Hilsen nok en skrulle;) Anonymous poster hash: 8583f...7e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Unnskyld at jeg sier det like ut, men om du har en psykisk sykdom, så ER du jo faktisk litt 'skrullete'! Hihi Hilsen nok en skrulle;) Anonymous poster hash: 8583f...7e0 Ja, kanskje jeg må bare leve med at jeg er sånn . Sikkert normalt å ha et sånt følelsesliv i løpet av et par timer . Kanskje jeg burde skifte nick og kalle meg for "skrulla" ? En bra ting med å være syk. Man mister matlysten og går ned i vekt. Ellers vet jeg ikke om det er så mye positivt akkurat nå. Men det kan jo bli bedre . Anonymous poster hash: 622da...4c3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.