Gå til innhold

borderlinetrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det å stadig gi/sende penger til en tyrker så han ikke skal forlate deg eller slette deg fra facebook et eksempel på "heftig bestrebelse på å unngå virkelig eller innbilt å bli forlatt"?

Anonymous poster hash: ad90e...22c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har personens nasjonalitet med noe å gjøre?

Skrevet

Er det å stadig gi/sende penger til en tyrker så han ikke skal forlate deg eller slette deg fra facebook et eksempel på "heftig bestrebelse på å unngå virkelig eller innbilt å bli forlatt"?

Jeg tenker at det er det.

Skrevet

Det har holdt på i to år, jeg klarer ikke slutte.

Skrevet

Hvor mye penger sender du ham? Og hvor ofte?

Skrevet

Hva skjer om du lar vær å sende? Hvordan har du det inni deg?

Skrevet

jeg har bare sendt penger en 3 ganger eller så, 600-900 kr, men jeg har gitt han utrolig mye penger når vi har møttes i Tyrkia. Særlig ga jeg store summer da jeg var manisk, og så må jeg liksom toppe det når jeg er frisk igjen og svak i hodet etter manien.... Jeg er livredd han skal kutte meg ut av livet sitt om jeg ikke sender. Men jeg må kanskje leve med at han gjør det.

Skrevet

Hvis det kun er penger som får han til å holde seg hos deg, bør du kutte han tvert. Da er han ingenting å samle på! Han bare utnytter deg.

Anonymous poster hash: 9ffcc...f3e
Skrevet

Hjelper det deg å klassifisere det som et borderlinesymptom? Du må uansett gjøre noe med problemet, det er det som er viktig her.

Anonymous poster hash: 275c9...5e2
Skrevet

Jeg bare lurer siden det står i papirene mine at jeg har umodne og ustabile trekk. 

Skrevet

Jeg bare lurer siden det står i papirene mine at jeg har umodne og ustabile trekk. 

Ok. Men siden de skriver det, uansett grunn, burde du kanskje få hjelp på det området. Får du det? Uansett

tror jeg du bør få noen til å hjelpe deg til å avslutte denne usunne relasjonen. Dette kan jo ikke fortsette! 

Anonymous poster hash: 275c9...5e2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...