Gjest Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Jeg har vært igjennom en samlivskrise som ser ut til å kunne løse seg, men den har tatt fullstendig piffen av meg og jeg har vært veldig langt nede i perioden. Dette har ført til at jeg mest sansynlig mister jobben, noe som igjen ikke hjelper meg noe særlig og har gjort ting verre. Mye verre. Jeg er redd for å søke hjelp da jeg er jeger og våpeneier og for meg er dette en veldig viktig del av livet som jeg ikke vil miste. Kan jeg be om hjelp uten å miste enda en pillar i livet mitt?? 0 Siter
Gjest Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor mister du sannsynligvis jobben, og hvorfor er du redd for at dette skal ødelegge for deg som jeger og våpeneier? Hvis det er depresjon, skjønner jeg ikke at det skal være en årsak i seg selv til å miste jobb og våpen...? 0 Siter
Gjest Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor mister du sannsynligvis jobben, og hvorfor er du redd for at dette skal ødelegge for deg som jeger og våpeneier? Hvis det er depresjon, skjønner jeg ikke at det skal være en årsak i seg selv til å miste jobb og våpen...? Kanskje nhd har litt peiling på om du trenger å bekymre deg for dette med jakt og våpen? Jeg håper det. Det er jo synd hvis du skal miste både jobb og hobby. Det gjør iallfall ikke situasjonen eller depresjon bedre. 0 Siter
Nycora Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Kanskje nhd har litt peiling på om du trenger å bekymre deg for dette med jakt og våpen? Jeg håper det. Det er jo synd hvis du skal miste både jobb og hobby. Det gjør iallfall ikke situasjonen eller depresjon bedre. 0 Siter
Nycora Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Kan ikke se for meg at dette skulle være noe problem. Jeg vet at det skal veldig mye til for å bli fratatt våpen i dette landet. Noen ganger bra, andre ganger helt forderdelig . 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Jeg har vært igjennom en samlivskrise som ser ut til å kunne løse seg, men den har tatt fullstendig piffen av meg og jeg har vært veldig langt nede i perioden. Dette har ført til at jeg mest sansynlig mister jobben, noe som igjen ikke hjelper meg noe særlig og har gjort ting verre. Mye verre. Jeg er redd for å søke hjelp da jeg er jeger og våpeneier og for meg er dette en veldig viktig del av livet som jeg ikke vil miste. Kan jeg be om hjelp uten å miste enda en pillar i livet mitt?? Hvis du virkelig står i fare for å miste jobben må det da være viktig å møte opp på sjefens kontor og fortelle at du har vært gjennom en samlivskrise. Det har ført til at du ikke har fungert optimalt men at du er bedre nå og vil gjøre en innsats for å komme tilbake der du var. Når det gjelder våpen og det å søke hjelp ser jeg ikke sammenhengen, med mindre det er noe du ikke forteller oss og du ikke bør ha våpen.Anonymous poster hash: 4c2bd...98c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.