Gå til innhold

NHD Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bipolar 2 og bruker zyprexa,lithium, lamictal og wellbutrin. Allikevel opplever jeg å ha depresjonssymptomer ganske ofte. Jeg føler mindre både ovenfor familie og venner og for aktiviteter jeg vanligvis liker. Er slapp og uten tiltakslyst. Gjør de "rette" tingene som å trene litt hver dag, få frisk luft og å gjøre noe jeg vanligvis liker. Spiser sunt. Føler ikke dette hjelper (hadde jo mest sannsynlig blitt dårligere hvis jeg ikke hadde gjort dette).

Det jeg lurer på er om jeg skal prøve å øke wellbutrin fra 300 mg til 450 mg? Tenker nå at det er verdt sjansen, så får jeg heller gå tilbake til 300 mg hvis det ikke har noen virkning. Blodprøver på lamictal og lithium viser at jeg bruker rett dose. Hadde også disse depresjonssymptomene før jeg startet på zyprexa.

Anonymous poster hash: dfd3b...cac

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan trygt gjøre dette, men jeg synes det skal skje i samarbeid med legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...