Sillicious Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg sliter med angst, gjort i flere mnd, og det går bedre og bedre sier folk rundt meg, jeg vet ikke helt hva jeg skal si - er jo ikke bra nok før det er helt borte! Men er det noen som har prøvd hypnose mot angst/depresjon? Hvordan er prisene på slikt og hvor mange behandlinger trenger man? Endret 5. oktober 2013 av Sillicious 0 Siter
Gondor Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har prøvd veldig mye for å ta knekken på depresjon/angst/bipolar. Jeg har bl.a blitt satt i transe diverse ganger. Det har fungert veldig bra noen uker, jeg har vært skikkelig på en "high", for så å oppleve at plagene kom tilbake med følelsen av totalt nederlag. Hvorfor fungerte ikke dette på meg?Jeg har mer tro på medisiner og samtaleterapi, men kanskje hypose er noe for deg? Hvem vet? Men pass på sånn at du ikke blakker deg helt! Det er mange sjarlatanere der ute. Jeg hadde, i tilfelle du vil, satset på en psykolog eller psykiater som kan kunsten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.