miakami Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har et stort problem. Problemet er at jeg hadde en mani med psykose, og det har fucket opp hodet mitt i slik grad, at jeg ett år etter manien/psykosen fortsatt sliter med kaos i hodet mitt. 15 mg abilify hjalp masse, men jeg fikk for store bivirkninger. 10 mg hjelper bare noe. Kan jeg ta 2,5 mg zyprexa i tillegg? Vil man få økt matlyst av det? Fins det ellers noen alternativer? Jeg tåler nemlig ikke: Zyprexa (matlyst, og noe restless legs), Seroquel (matlyst og restless legs), Risperdal (restless legs), Zeldox (sinne og aggresjon og uro), Truxal (restless legs), Fluanxol (hadde en høy dose kanskje en mindre ville hjulpet, ble stiv og gikk opp i vekt), Serdolect (restless legs)..... Skal jeg bare ligge i senga og prøve holde ut kaos i hodet???? Eller er det bedre å ta antipsykotika og få noe som kan fjerne restless legs? Ellers syns jeg Sobril hjelper, men det er vanskelig å få utskrevet når man ikke er innlagt... Fins det antipsykotika jeg ikke har prøvd? Pappa går nå på Haldol... Er den et alternativ? Går man opp i vekt av Haldol? Jeg tenker at en liten dose hadde vært nok, siden 15 mg abilify hjalp meg og jeg allerede tar 10. 0 Siter
Inner self Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Haldol er i alle fall ikke noe lurt hvis du får restless legs. Det er vel den medisinen som gir sterkest slike bivirkninger.Jeg er ikke lege, men risperdal og solian kan du snakke med legen om? Jeg syntes solian var ganske bra. Risperdal har jeg ikke prøvd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Solian var veldig bra for meg, i lav dose får du ikke restless legs. Dessuten skal jo akineton hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.