Humre Dumre Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Når jeg gikk ut av døren hørte jeg noen snakke på andre siden av huset. Det jeg hørte var en slags blanding av "støy" og mine egne tanker - jeg klarer ikke skille dette. Det de sa var ganske grusomme ting. Jeg gikk inn igjen, men grublet lenge på dette, i mange timer kom dette tilbake igjen og igjen. Har faktisk lyst til å ta mer antipsykotika, men jeg vet jo ikke om det hjelper... føler også at behandleren ikke helt forstår meg, for jeg er nok veldig "oppegående" å se til... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Når jeg gikk ut av døren hørte jeg noen snakke på andre siden av huset. Det jeg hørte var en slags blanding av "støy" og mine egne tanker - jeg klarer ikke skille dette. Det de sa var ganske grusomme ting. Jeg gikk inn igjen, men grublet lenge på dette, i mange timer kom dette tilbake igjen og igjen. Har faktisk lyst til å ta mer antipsykotika, men jeg vet jo ikke om det hjelper... føler også at behandleren ikke helt forstår meg, for jeg er nok veldig "oppegående" å se til... Det hjelper sikkert med mer AP. Hørtes slitsomt ut. 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Skrevet 5. oktober 2013 Det hjelper sikkert med mer AP. Hørtes slitsomt ut. Det kan være det er slitsomt ja. Jeg har ikke helt "oversikten" for å være ærlig... håper det kan hjelpe med mer medisiner ja, og at jeg får lov til å øke. Ha en god kveld. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Det kan være det er slitsomt ja. Jeg har ikke helt "oversikten" for å være ærlig... håper det kan hjelpe med mer medisiner ja, og at jeg får lov til å øke. Ha en god kveld. Alle får lov til å øke Håper det går bra med deg i kveld 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje det blir lettere å bli sosial om jeg øker, sånn på sikt. Jeg tror jo folk ser ned på meg og ikke vil ha meg der, men jeg innser jo også at dette bare kan være de urealistiske følelsene mine. Har lest at antipsykotika kan virke antidepressivt og... 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Jeg er lei av livet... livet som jeg har nå, altså. Ensomhet og kjedsomhet er vel den u-psyke delen av det... Litt lei av dere her inne og, som ikke tror jeg er psyk, og bare trenger å skjerpe meg. Sier ikke at jeg er psyk, absolutt ikke, for det vet jeg ikke, men det kan jo ikke dere vite heller. 0 Siter
Baron E Jarlsberg Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg er lei av livet... livet som jeg har nå, altså. Ensomhet og kjedsomhet er vel den u-psyke delen av det... Litt lei av dere her inne og, som ikke tror jeg er psyk, og bare trenger å skjerpe meg. Sier ikke at jeg er psyk, absolutt ikke, for det vet jeg ikke, men det kan jo ikke dere vite heller. Du motsier deg selv hele tiden. 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Du motsier deg selv hele tiden. Gjør jeg? Det skjønner jeg ikke... 0 Siter
Baron E Jarlsberg Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Gjør jeg? Det skjønner jeg ikke... I går mente du at du hadde det strålende. 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 I går mente du at du hadde det strålende. Ja, men jeg vet ingenting om hvordan jeg har det, jeg kan bare gjette. Men jeg gjetter også forskjellige ting. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har selv dyttet i meg ap de siste dagene etter å ha sluttet med å stå på det fast. Det hjelper jo! 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har selv dyttet i meg ap de siste dagene etter å ha sluttet med å stå på det fast. Det hjelper jo! Ja, det hjelper det, men det er jo en grense for hvor mye det hjelper... så om jeg blir kvitt de tankene av type beskrevet tidligere er sikkert ikke så godt å si... Bra du har blitt bedre! 0 Siter
Baron E Jarlsberg Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, men jeg vet ingenting om hvordan jeg har det, jeg kan bare gjette. Men jeg gjetter også forskjellige ting. Selvfølgelig vet du selv hvordan du har det. 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Selvfølgelig vet du selv hvordan du har det. Nei, faktisk ikke... hvordan skal jeg vite det, det avhenger jo av hvordan andre har det... 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, faktisk ikke... hvordan skal jeg vite det, det avhenger jo av hvordan andre har det... Hvorfor det? 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Hvorfor det? Hvis jeg føler at jeg har det vondt, da kan jeg enten ha det vondt eller så stiller jeg for store krav til velbehag... eller mellomvarianter, selvsagt... greia er at dette ikke er noe jeg kan vurdere uten å kjenne smertetersklene til andre, for å sammenligne meg. Når man sier man har det vondt, så mener man jo selvsagt at man har det vondere enn normalen, ikke bare at man føler man må ha det vondt... 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Hvis jeg føler at jeg har det vondt, da kan jeg enten ha det vondt eller så stiller jeg for store krav til velbehag... eller mellomvarianter, selvsagt... greia er at dette ikke er noe jeg kan vurdere uten å kjenne smertetersklene til andre, for å sammenligne meg. Når man sier man har det vondt, så mener man jo selvsagt at man har det vondere enn normalen, ikke bare at man føler man må ha det vondt... Det er enorm forskjell på "ensomhet og kjedsomhet" og "ha det strålende". 0 Siter
Humre Dumre Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Det er enorm forskjell på "ensomhet og kjedsomhet" og "ha det strålende". Ja, men som sagt... jeg aner ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.