stjernestøv Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har hørt om denne, og vet om den er kommet til Norge? Skal være et bra AP som ikke gir vektoppgang eller rastløshet. 0 Siter
miakami Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg lurer på det samme. Håper du får svar. Innbiller meg det ikke har kommet til Norge enda... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Skrevet 7. oktober 2013 Jeg lurer på det samme. Håper du får svar. Innbiller meg det ikke har kommet til Norge enda... Håper de kommer snart da, kunne tenkt meg å prøvd de tror jeg. 0 Siter
miakami Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 Samme her. Går ikke ned i vekt på Abilify. Selv om jeg ikke går opp lenger heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Skrevet 7. oktober 2013 Samme her. Går ikke ned i vekt på Abilify. Selv om jeg ikke går opp lenger heller. Plagsomt med den vekta, sliter her også 0 Siter
Nycora Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har hørt om denne, og vet om den er kommet til Norge? Skal være et bra AP som ikke gir vektoppgang eller rastløshet. Hvor finner du disse opplysningene? Det jeg leste var at den gir både vektoppgang og rastløshet? Link? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Skrevet 7. oktober 2013 Hvor finner du disse opplysningene? Det jeg leste var at den gir både vektoppgang og rastløshet? Link? Det var admin på et svensk forum som skrev om Latuda til meg, han skrev at man ikke fikk vektoppgang av den og ikke ga rastløshet. Han har mye peiling på medisiner. 0 Siter
Nycora Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 Det var admin på et svensk forum som skrev om Latuda til meg, han skrev at man ikke fikk vektoppgang av den og ikke ga rastløshet. Han har mye peiling på medisiner. Ok B) . 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Den har foreløpig ikke kommet til noe europeisk land, så det blir nok tidligst i 2015. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Den har foreløpig ikke kommet til noe europeisk land, så det blir nok tidligst i 2015. http://www.pressemeldinger.no/read.asp?recno=181817 Anonymous poster hash: dbe9a...920 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Sorry. Jeg mente EU. Hadde det vært EU, ville det vanligvis gått raskere også til Norge. Vi kan jo håpe på 2014, men jeg er redd at jeg får rett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Samme her. Går ikke ned i vekt på Abilify. Selv om jeg ikke går opp lenger heller. Du kan nok ikke forvente at det skal hjelpe deg med vektnedgang 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Zeldox gir vektnedgang... overall. Mer enn placebo. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Skrevet 8. oktober 2013 Den har foreløpig ikke kommet til noe europeisk land, så det blir nok tidligst i 2015. Ok, takk. Da får vi bare vente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.