Gå til innhold

Latuda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om denne, og vet om den er kommet til Norge?

Skal være et bra AP som ikke gir vektoppgang eller rastløshet.

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Håper du får svar. Innbiller meg det ikke har kommet til Norge enda...

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Håper du får svar. Innbiller meg det ikke har kommet til Norge enda...

Håper de kommer snart da, kunne tenkt meg å prøvd de tror jeg.

Skrevet

Samme her. Går ikke ned i vekt på Abilify. Selv om jeg ikke går opp lenger heller.

Skrevet

Samme her. Går ikke ned i vekt på Abilify. Selv om jeg ikke går opp lenger heller.

Plagsomt med den vekta, sliter her også :huh:

Skrevet

Noen som har hørt om denne, og vet om den er kommet til Norge?

Skal være et bra AP som ikke gir vektoppgang eller rastløshet.

Hvor finner du disse opplysningene? Det jeg leste var at den gir både vektoppgang og rastløshet?

Link?

Skrevet

Hvor finner du disse opplysningene? Det jeg leste var at den gir både vektoppgang og rastløshet?

Link?

Det var admin på et svensk forum som skrev om Latuda til meg, han skrev at man ikke fikk vektoppgang av den og ikke ga rastløshet. Han har mye peiling på medisiner.

Skrevet

Det var admin på et svensk forum som skrev om Latuda til meg, han skrev at man ikke fikk vektoppgang av den og ikke ga rastløshet. Han har mye peiling på medisiner.

Ok B)  B) B)  .

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Den har foreløpig ikke kommet til noe europeisk land, så det blir nok tidligst i 2015.

Skrevet

Sorry. Jeg mente EU. Hadde det vært EU, ville det vanligvis gått raskere også til Norge. Vi kan jo håpe på 2014, men jeg er redd at jeg får rett.

Skrevet

Du kan nok ikke forvente at det skal hjelpe deg med vektnedgang
Captain Cheeseheart
Skrevet

Zeldox gir vektnedgang... overall. Mer enn placebo.

Skrevet

Den har foreløpig ikke kommet til noe europeisk land, så det blir nok tidligst i 2015.

Ok, takk. Da får vi bare vente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...