AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg spurte tidligere webmaster om du kan se hvem vi er når vi bruker anonymt nick, og fikk til svar at det kunne du ikke. Jeg har lest igjennom en del gamle innlegg nå, og kom over et innlegg du hadde svart at du kunne se når noen brukte forskjellige nick. Spør deg derfor direkte hvor mye opplysninger du har tilgang til. Jeg synes det er greit å vite.Anonymous poster hash: 5ebd8...249 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Etter omleggingen av dol har ikke Nhd noen mulighet til å se hvem som står bak et anonymt innlegg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Gjelder dette kun nå du logger inn som skjult bruker? Anonymous poster hash: 26c6f...dc5 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 10. oktober 2013 Skrevet 10. oktober 2013 Gjelder dette kun nå du logger inn som skjult bruker? Anonymous poster hash: 26c6f...dc5 Å være pålogget som skjult bruker eller ikke, påvirker ikke signaturen. Du kan signere anonymt enten du er pålogget som skjult bruker eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.