Gå til innhold

mere medisin eller skjerpe seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ikke på lamictal og AD nå. bare litium og abilify. Men jeg skal heller spørre etter Topimax så jeg kan gå ned i vekt =)

Har du prøvd topimax før, eller vet du om noen som har brukt det? Hvordan virker den og hvorfor er den så lite brukt?

Skrevet

Hvordan/hvor får man rehabilitering? Jeg skal spørre psykologen om det.

Skrevet

Har du prøvd topimax før, eller vet du om noen som har brukt det? Hvordan virker den og hvorfor er den så lite brukt?

Ja, jeg vet noeon som har brukt den. Man skal visst gå ned i vekt av den. Den er lite brukt fordi den ikke er bevist effektiv mot bp. Men jeg har prøvd nesten alt nå, så syns jeg burde fått prøve Topimax. Dessuten er det bare rettferdig da jeg har est opp i vekt etter at jeg fikk medisiner. Da burde jeg få en som fikk meg ned igjen!

Skrevet

Ja, jeg vet noeon som har brukt den. Man skal visst gå ned i vekt av den. Den er lite brukt fordi den ikke er bevist effektiv mot bp. Men jeg har prøvd nesten alt nå, så syns jeg burde fått prøve Topimax. Dessuten er det bare rettferdig da jeg har est opp i vekt etter at jeg fikk medisiner. Da burde jeg få en som fikk meg ned igjen!

Ja, ingenting bør vel stå uprøvd når du sliter som du gjør :huh: .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...