Gå til innhold

så tydelig kan asperger være :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i den andre tråden skrev du at du trodde du har høyfungerende autisme?

Hei!

ja jeg tror nok det :-)

Fordi jeg snakket sent, snakket ord som hørte sammen i rim, kunne ikke kommunisere.:-)

Men min psykiater sier ikke stor forskjell på de med asperger og HFA når voksne så ikke viktig hvilken diagnose, og det har jeg bare godtatt. Men stor forskjell på mine barn og meg, de mye bedre sosialt :-)

Jeg merker en forskjell den forskjellen gjemmer jeg inni meg, og den handler om å snurre, snurre og snurre :-) sånt som jeg liker. Da jeg jobber som assistent på gutt med autisme, snurret vi mye, vi snurret så mye at mammaen og pappaen hans sa at jeg ikke kan jobbe med han. 

Han lærte mitt navn, når han kom mot meg snudde jeg meg, når jeg gikk til han, snudde han seg, da skjønte jeg det, vi like urolige for kontakt, han sa tottiteidi, jeg smilte og tenkte så fint ord, tottiteidi, som om jeg alltid hadde hørt det og kjente det, jeg kjente inni meg hva det betydde:-)

Vi kunne stå ved veien og jeg sa tottoteidi inni meg og han sa det høyt, hans øyne og mine møttes aldri, men vi møttes på et annet plan, jeg begynte å like han og han sa mitt navn, og de sa på Nic Waal at ingen fikk kontakt med han, unntatt jeg.

Jeg tror vi fikk kontakt fordi vi var like, selv om han var liten og jeg var stor.

han var barneautist og jeg har asperger syndrom, jeg var som han, og jeg viste bare hvordan jeg kan være, derfor snudde jeg meg, og derfor kom han etter meg, han sa ingenting men bøyde seg frem, da snudde jeg meg mer bort. Sånn ble vi kjent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...