Gjest Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg lurer på hvor skillet går mellom det å være deprimert og det å være trist går? Hvor lenge skal en være trist før en blir klassifisert som deprimert? 0 Siter
Gondor Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Det er mange kriterier som skal oppfylles, før en kaller det en depresjon, tristhet er en av dem. Ved en depresjon vil tankene, følelsene, adferden og kroppen være påvirket. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Det er mange kriterier som skal oppfylles, før en kaller det en depresjon, tristhet er en av dem. Ved en depresjon vil tankene, følelsene, adferden og kroppen være påvirket. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg tror det er veldig nange typer av depresjon. Ikke gå rundt å tro at du er annerledes, du er akkurat lik alle andre. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Tristhet er ett av flere symptomer på depresjon. Jeg tror det er slik Gondor skriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.